Fullstendig unyttig, men akk så fornøyd eg ble!

 

Noen ganger er det i grunnen bare helt herlig å surre med slike unyttige ting, eller unyttig og unyttig…Akkurat det kommer jo an på øyet som ser, ikkje det? Det som gledet meg mest sånn i starten var jo at det var
0 stress å poppe disse figurene ut av såpeformene! Å støpe gips i silikonformer gikk jo som en drøm 🙂
Figurene fikk sylskarpe kanter og detaljer, alt ble veldig smooth og fint.

Fikk veldig tidlig et “Bilde” i hodet om hvordan disse kunne dekorerers og det gikk jo fint det bortsett fra at alle prosjekt som inkl GLITTER blir et aldri så lite mareritt! Eg trøster meg med at i virkeligheten ser man ikkje like lett de single glitterkornene som er feilplassert…! Tror eg tygde glitter på vei i senga i natt!

 

 

 

 

Hva de skal brukes til? Har aldeles ikkje peilig! Noen tips? *ler* Min første tanke var å klistre litt Nanotape på baksiden så kan man klistre de opp hvor som helst, eller det kan festes på en magnet. Eg syns i grunnen bare de var søte, og det var også grunnen for at eg laget de…det ble jo noen til slutt da. De kan sikkert bare ligge å slenge rundt til pynt også. Håper de andre formene eg har bestilt kommer nå snart, litt variasjon kan være bra.

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså, i underkant av 4 t søvn er ikkje mye å skryte av så hvordan denne dagen blir er ikkje godt å si! Det er tungt
å holde seg våken og sofaen frister! Det er veldig irriterende å ikkje få de tiltenkte timene på puta….hele dagen blir jo ødelagt! Har i grunnen planer om å dra ut å handlet litt på en sånn nudlesbutikk med Dib. Me har lenge snakket om det, men det blir liksom aldri. Det er forøvrig en butikk med mye annet enn bare nudler,
mye spennende japansk mat og div.

Burde også begynt å gjøre litt her hjemme, sveipe over gulvene og litt sånn…Har invitert Amira og de på middag/kake her på lørdag. Har jo bursdag til helga og en liten feiring tenkte eg å unne meg 🙂 Så enten må eg vaske litt, eller så må eg flytte litt på hybelkaninene sånn at de ikkje ligger på samme sted som sist de var her! *ler*

 

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. De var utrolig søte!!! Ser de for meg klistret opp på veggen over der hvor mat og vannskålen til hunden står. Kan tenke meg de på veggen til et dyreglad lite barn. Aller først trodde jeg de var spiselige! Tenk å lage slike i gele eller spiselig skum av noe slag! Du er superflink. Man skal ikke kimse av hybelkaniner, de er ålreite dyr som krever minimalt med stell, fnis. Kos deg med prosjektene dine, jeg gleder meg til markørene kommer i posten. Klem fra Birgitte

Siste innlegg