G O D J U L ~ Strikkeoppskrift

Designet av Claire Garland

 

Har sagt det før, sier det igjen; Claire Garland er i en klasse for seg når det kommer til denne kategori innen strikking. Sett noe så yndig og helt nydelig før? Eg trodde jo først det var en ekte hund som hadde fått på seg reinsdyr lue….Neida, hunden er selvfølgelig strikket den også, oppskriften på en passende
hund finner du HER og HER

 

 

Designet av Claire Garland

 

Luen er strikket i SNOW, Alpaca og KidSilk ♥ Med strikkepinne 3,5 ca på detaljeneog nr 7 på selve lua går dette kjapt 🙂 Skikkelig søt lue som vil forvandle selv den barskeste hunden til et bedårende reinsdyr 🙂

 

REINDEER SNOOD
Bildene over
Gratis Lueoppskrift

Oppskriften på Beagle valpen finner du HER!

 

 

 

* * * *

 

 

Julemorgen og ren Julepysj er på. I kalenderen i dag var det Julepysjbukse til oss alle 3 + en god HoodieKosegenser…..Vel vel, min julebukse var litt trang til å bli Cozy (TYPISK!) så da ble det SillySanta pysjbukse som eg kjøpte tidligere i desember – Samma det, selv om de julepysjbuksene eg
kjøpte til kalenderen var knallstilige!

 

 

 

 

Dette var en “limited Edition” eg ramlet over inne på Zalando i et merke som heter “Lousy Livin” – De hadde vanlige design også som kan brukes hele året, putta noen i Dib sin kalender 🙂

Men nå er kl 11, og du vet hva som skjer da? Askepott!!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN GOD
OG KOSELIG JUL!

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Nesten så jeg må strikke meg hund, selv om jeg faktisk har en levende😄 Den jeg allerede har har jo alt for mye pels til ei sånn lue, og selv om den sikkert hadde passa katten, så tror jeg det hadde blitt upopulært😆

    2. Nydelige julepysjbukser.🎅🏻🤩
      Stikker innom for å ønske deg og dine en nydelig julefeiring!🎅🏻🎄🎁🌟

Siste innlegg