…GÅ! ~ Gikk som en drømmmm! – Strikkefestival

 

 

Fra å tilnærmet ha sluttet å drikke kaffi (Hvis man ser bort fra den halve m/melk under oppvåkning hver morgen) gikk det rimelig mye kaffi i løpet av dagen! Deilig, STERK kaffi! Knall kjekk dag, mange kjekke folk (Damer!) utrolig koselig! Vanvittig mye rålekkert garn, prøver etter beste evne å OVERSE!! Eg har nemlig en plan for pengene eg tjener, derfor må det spares MoHaaa Det er såååå vanskelig! Trøster meg med at alle på Strikkefestivalen kun noen tastetrykk unna – Det går sååå fint! *Overbeviser meg selv etter beste evne” – Sannheten er vel også den at eg trenger faktisk ikkje noe garn….du ser, den dagen kan ramme den beste *ler hjertelig* Har brukt noe penger
i dag da, og de gikk til Kreftforening ♥ Har mistet litt for mange, nå sist min mor så da har eg stashet opp sekken mine med lekre rosa dubbeditter ♥ Vel plasserte penger!

 

 

 

 

Som vanlig er eg ræva til å ta bilder!! Dette bildet ble tatt omtrent rundt stengetid kl 17 når de aller fleste besøkende hadde forlatt lokalet…Sååå typisk meg! Vel vel, det har vært myyye folk,
det er denne salen + en til med butikker 🙂

I morgen blir det litt kortere dag: 10 – 15 (Strikkekafeén er fra 9 – 18) Har sittet nå å klippet/skrevet en del lapper for i morgen blir det litt TILBUD hos meg, det er gøy! Kanskje eg blir kvitt enda mer? Ikkje sant 🙂 Masse fint til deg selv, venninnegaver, kalendergaver, julegaver til seg selv, og kanskje andre??

Tenker eg ser ferdig Skal vi danse etter nyheten og sååå bare ruller eg meg i seng! Var oppe i 6 tiden i morges så ja, eg tror ikkje det blir noe problem å sove 🙂 Gleder meg til i morgen!

 

 

HA EN FIN KWELL
OG GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg