Ganske enkelt PERFEKT! – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Snakk om å ramle over den perfekte kosedressen til høsten/vinteren og det akkurat i tide til å kanskje få den ferdig strikket også!? KONGE!! Ahaa så deilig ♥ Hvis eg ser bort i fra litt hetetokter så drømmer eg om en kosedress i alpakka, og siden det går over før eller siden trenger eg ikkje skrinlegge drømmen helt 🙂 Orginalgarnet er på 185 m/50 gr og du har som vanlig mange muligheter, kan jo da nevne sånn diskre i forbifarten at Drops ofte har GODE tilbud 😉 Strikkefastheten på genser og bukser er 26 m/35 row

 

 

STRIPE – SWEATER
Str XS til XXL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

STRIPE – LONG JOHNS
Str XS til XXL

 

* * * *

 

 

Nå har eg vaske litt klær…sitter å drøyer for å henge de opp, ble noe giddalaus etter en god dusj! Sitter å surrer her på Hobbyrommet, er en del forspørsler på pingviner(!!!) så da lager eg noen flere da vettu 🙂

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg