GAVEPOSER – Kjøpe eller lage selv?

Reklame | Rito Hobby

 

Det har vært en aktiv helg på Hobbyrommet kan du si. Eg har vært på Rito Hobby sin Instagram siden fredag morgen og eg tror det har gått ganske bra 😀 Har i allefall fått laget en del, og det må eg si; Liker du å bruke gaveposer og kanskje bruker mange så svarer det seg absolutt å lage de selv. Det skjer fort opp under jul at eg må ty til en pose og 10, kommer jo alt an på gaven, men det blir jo en utgiftspost alene kan du si. Selv om eg noen ganger har kjøpt enkle “brunpapir”poser har det fort blitt en del. Da svarer det seg å kjøpe en pakke med 10 poser, blir under en 10`er for hver.

Disse posene har eg brukt i helga:

Brun 23 cm X 18 cm
Ass Farger 23 cm X 18 cm
“Vinpose” 36 cm X 13 cm
Liten Pose 17 cm X 12 cm

 

Dette er jo en super aktivitet å ha på et Juleverksted! En liten gjeng, alle kjøper hver sin pakke eller 2 med poser, alle bytter, alle får noen av hver 🙂 En unik pose til en spesiell gave, ikkje sant? Siden eg har de fleste størrelsene her hjemme nå ble det en goood del poser, så ja, eg skal dekorere flere poser før jul 🙂

Eg har brukt HAMA PERLER som dekor og her har du uante muligheter! Grisene over er fra PERLETID til Anja Takacs og i den boka mangler det ikkje på flotte motiv. Ellers av andre småsaker som eg har brukt er Stoffbånd,
og det finner du mange flotte av inne hos Rito! Til/Fra Lapper i tre er det lille extra: Snømenn, Juletre og Hjerter

 

Ellers? Bruk hva du vil! Tegn, mal, bilder? Skjell? Bruk den berømte fantasien!
Det er jo ikkje bare til Jul det er gøy med Gaveposer, lag poser til alle de anledningene du trenger de til,
eg har laget en del denne helga og bare koset meg:

 

 

 

Bursdager er jo nesten en selvfølge…

 

 


…disse funker også til bursdag, men de passer også til diverse flasker 😀

 

 

 

….Selvfølgelig også Halloween!

 

 

 

 

Dette er den minste posen 🙂 Så ja, eg må si meg fornøyd med helgas produksjon.

 

Me var i bursdag i dag, en dobbel barnebursdag
og gaven til Alma Sofie 5 slo virkelig an:

 

Smykkeskrin fylt opp med diverse armbånd og smykker som eg har perlet den siste måneden.
Er jo heller i feil at hun nå er inne i ei Enhjørnings Boble ♥

Men ok, nå skal eg bare svinge innom Hobbyrommet
å rydde litt før eg starter ei ny uke i morgen 🙂

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg