Gikk i minus og fikk meg en real SokkeDealer!!

 

Om eg har hatt det gøy!?? Egentlig bare fornavnet! Om eg tjente penger? Ikkje ei krone, gikk fullstendig på en smell så eg gikk nok mer i minus enn “bare” i 0! Hekkan altså, men hva skal man gjøre da?? Er jo sååå mye fint og flott! Det hele startet jo da me fikk Jorunn ved nabobordet…Hun strikker sokker, og hva er det eg til stadighet klager over? Akkurat, en “bedervet” sokkeskuff…Plukket meg ut 4 Opalsokker fra samlingen hennes, beste sokkene spør du meg! Men så vettu...Mulig eg er litt “Frekk” hehe Eg har jo kjøpt en del stilig sokkegarn i det siste…tok med 3 nøster til henne og spurte om hun hadde lyst å strikke 3 par til meg!! Mot betaling selvfølgelig, men overhodet ingen hast! Gjett om eg gleder meg, men nå har eg jo 4 par med Opalsokker som
eg kan slite på i mellomtiden 🙂

Bare for å si det, eg har kjent Jorunn i mange år, faktisk helt tilbake i tenårene da alle gikk på kino om søndagen….Da var det hun som solgte/ tok i mot kinobillettene 🙂 Senere, etter eg ble voksen har
me møttes gjennom strikkinga her i Stavanger.

 

 

 

 

Traff på ein som laget fuglehus! Seff, det trenger me faktisk før småfuglene atter en gang
finner veien inn i taket vårt – Kanskje det kan passe med en villa til våren??

 

 

 

 

Tenk det du...Eg har fått meg en BLÅ nisse! Min jul er jo fullstendig rød, men han her har eg tenkt på siden i går kveld da et annet bord pakket ut en gjeng med nisser – Både røde og blå. Alt er håndlaget, ingen støpeform
og klærene er sydd. Veldig for seg gjort. Han er en av “Stjernenissene” 😀

 

 

 

 

Selvfølgelig gikk eg rett på iUll sin stand også her…Møtte jo på henne forrige måned på Strikkefestivalen…
Da kjøpte eg leggis og hals, i dag ble det knall turkis leggis og et par pulsvotter – Det er bare så utrolig deilig!

 

 

 

 

Er det ei stenbod et eller annet sted, ja da finner eg den…
Disse er virkelig noen skatter ♥

 

 

 

 

Tok dette bildet rett etter at messa åpnet, en av 2 haller. Mye folk og veldig mange stander
(Opp mot en 150 stk vil eg tro)

 

 

 

 

Alle P-Plassen ble kjapt fyllt opp, og etter det var det bare å…

 

 

 

 

…benytte seg av gatene! Det er gøy, men eg er sååå trøtt, tror eg stuper tidlig i seng! 9 t på beina tar på, har en stol en daler ned på inni mellom, men man er “På” hele tiden. Gleder meg til i morgen,
men nå får det være slutt på shoppinga 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL
OG NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Så mye fint du skaffet deg. Går greit å gå i minus da. Regner med at du handlet fra deg i dag slik at morgendagen blir innbringende.
      Hvil deg godt nå. Liv

Siste innlegg