GIVE AWAY – Et resultat av ryddingen!

 

Ok, eg trengte litt betenkning, men har nå bare bestemt at eg gir bort disse flotte StrikkepinneEtuiene! Eg fikk de selv fra Lovely Planet i 2015 eller 2016, siden eg stort sett bare har hatt de til pynt eller ned i en kurv på lagring gir eg de bort! Dette er skikkelig kvalitetr og ikkje noen billig skvip hehe Det er håndsydd av kvinner i Nepal
og du kan jo titte litt nærmere på de HER INNE 🙂

Eg har som du ser 3 stykker, så da blir det 3 heldige vinnere da!

 

 


Premie Nr 1:
Strikkepinneveske for strømpepinner. Plass til MASSE pinner!

 

 

Premie Nr 2:
Etui for rundpinner, og JA; du får plass til mange 🙂

 

 

Premie Nr 3;
Rulleetui for strømpepinner, også her får du plass til maaaange!

 

*

Så ja, da var det gjort hehe Det eneste du må gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen
en kommentar her inne på bloggen (IKKJE på Facebook).

Eg har lyst å vite hvordan du i dag oppbevarer dine strikkepinner?
Har du en smart løsning på det?

 

Fortell meg det i kommentarfeltet under her. Skriv gjerne også hvilken premie du har mest lyst på 🙂
Ok, tenker eg lar denne gå noen dager og trekker 3 heldige vinnere

FREDAG 18.oktober

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

Go`klem fra Ryddekjerringa Vibbedille 🙂

85 kommentarer
    1. Jeg har mine i en slik sak man kan ha sko hengenes på døra. Og det er kjekt da har jeg en str i hver plastlomme.

    2. Har en slitt sak som ligner på NR 3, bare lørver igjen og pinnene ramler ut av hullene som er i den, har reparert den mange ganger men no har æ gitt opp.

    3. Disse har jeg hatt i noen år, er veldig godt fornøyd, heldig den som vinner disse😄👍

    4. Siden jeg en gang for noen år siden, en gang du hadde give away, vant den for å ha heklekroker i
      så må jeg bare vinne enda en.

      Lykke til til meg.

    5. For øyeblikket har jeg pinner litt over alt, men de jeg bruker mest har jeg i “vesker” fra Namaste og Prym.
      Siden de er til rundpinne, krysser jeg fingrene for å vinne en til strømpepinner

    6. Har en skuff full av kaos… med pinner og tomme! poser…. hadde en plan om å legge tilbake etter bruk, men det har sklidd ut 🤪😂 om jeg vinner ønsker jeg meg rundpinnemappa, men kunn nok fyllt alle tre!!😄😂

    7. Siden jeg allerede har kjøpt nr 2, ville jeg blitt glad hvis jeg vant nr 1 eller 3. Flotte til å strikkepinner i og fin gave.

    8. Jeg har de oppi en sminkekoffert . hvis jeg vinner ønsker jeg nr.3

    9. Ha ha, har alt i en muffinskakeboks😄 I en salig blanding av rundpinner og strikkepinner. I bunnen ligger alle maskemarkørene og andre finurlige strikkeduppeditter.

    10. Vil gjerne vinne en til strømpepinner. Mine rundpinner henger i en filtremse som eg sydde en gang, bra oversiktlig.
      Så flink du har vært å rydde, eg er ikkje komt i gang…Hehe..

    11. Ja du skulle bare vist!!!!! Kaos???? Nei.
      Rundpinnene har jeg i plastmapper med lukking ( slik herreboxere selges i) Nr. på hver mappe, og så ligger/ står de i rekkefølge i en skoeske. Løsningen som passer meg best. Den flotte dyre mappen fikk min datter da den ikke fungerte for meg. Har nok i meste laget.
      Settpinnene er byttet ut til KnitPro. Beholder pakningen de kommer i og har de liggende i ( nok en) skoeske etter nr. Lett å ble seg frem til den man trenger. Etuiet på ditt bilde nr. 3 har jeg hatt liggende i flere år, men blir for tungvindt å bruke da pinnene bygger mye, og ikke alt ville vært samlet på ett sted.
      Og så har jeg jo selvfølgelig den flotte vesken fra Lovely Planet som jeg var så utrolig heldig å få fra deg. Hadde ønsket meg den lenge i den flotte lillafargen og ikke mulig å få tak i, men så dukket den opp i postkassen en dag. Gjør at jeg tenker på deg og din ufattelige raushet med et smil om munnen daglig. For den står jo selvfølgelig fremme klar til lufteturer med reisestrikketøy / venteværelsestrikk.
      Burde nok ikke skrevet her da jeg ikke ønsker noen av gavene dine denne gangen, da det jeg har fungerer for meg, men du klarer helt sikkert å luke meg vekk fra lista over innlegg.
      Kos deg nå med det nyrydda og oversiktlige hobbyrommet/ garnlagret ditt og la ikke misunnelse fra andre drepe gleden over mye garn, dippedutter og utstyr.
      Klam fra Liv

    12. bruker zip-poser. en pose for hvert nummer, og da blir det både rundpinner og strømpepinner sammen

    13. Hei.
      Altså, nei, jeg har ingen smart løsning på oppbevaring av mine strikkepinner og derfor kommer din givergledekonkurranse som et herlig pust i hverdagen. Tommel opp! Jeg oppbevarer mine pinner i poser (med og uten hull) til stor fortvilelse når like pinner skal finnes. Jeg digger å strikke sokker, enkle sådan og ønsker meg veldig nr.3 (eller nr. 1 på en god andreplass) om jeg skulle være så heldig å vinne. Takk for hyggelig hverdagsglimt! Vennlig hilsen Grethe.

    14. Bra kontroll på dei rette pinnene, men rundpinnane er kaoooos…. Dei rette står jo i ro, medan rundpinnane surrer seg rundt kvarandre i ett saligt reir….

    15. Så flotte premier, alltid ønsket meg sånne. Nå har jeg rundpinner i en skuff, og strømpepinner det samme 😊. God kveld til alle 😃.

    16. Jeg har både rundpinner og strikkepinner i en trekiste som mannen laget på skolen.
      Litt sånn organisert kaos.
      Likte alle etuiene like godt og blir like glad samme hvilken jeg vinner.
      Hvis jeg skulle være så heldig 🙂

    17. Rundpinner og strømpepinner i en liten bærepose, men alt samlet på et sted iallfall. 😂😂😂🧶🧶🧶🧵🧵🧵✂️✂️✂️

    18. Jeg har flere av Lovely planet sine ting,men mangler en til strømpepinner. Har en plast mappe i dag. Syntes nr.1 var fin, men har ingen av de mappene som du vil gi bort så alt er fint.

    19. Prøver å lage meg et system, men det ender bestandig i kaos 😅 Mine strømpepinner er i dag samlet i en boks 🙈 Der må jeg stadig vekk lete meg frem til 5 like pinner! Hadde vært fint med et etui til disse! Rundpinner mine har jeg i et rundpinneetui, men må finne en annen løsning. Etuiet jeg har er litt lite oversiktlig, men det duger foreløpig.

    20. Æ har ei mappe som egentlig e beregna til verktøy til å ha strikkepinnene mine i. Heklekroker har æ i ett sånt etui som man fikk kjøpt sigarer i før.

    21. Vil gjerne vinne den til rundpinnar, har ikkje god kustus på dei. Strømpepinnane ligg fint i etui som dotter mi har sydd. Flotte gåver til heldige vinnarar!

    22. Pr dags dato har jeg en “berømte” verktøyveska fra Biltema, men jeg føler ikke jeg får godt nok system der, eller plass til alle, så jeg holder på å lete meg etter nye oppbevaringsmuligheter 🙂

    23. Ønsker meg nr 2 for rundpinner. Har mine i zip-poser med nummer på utsiden.

    24. Mine har eg i zipposer,nummerert dei,men må stadig ha opprydding i strikke posene for å halde orden.

    25. Jeg oppbevarer strikkepinnene mine i en fin boks av metall. Der er både rundpinner og strømpepinner. Strømpinnene ligger i et etui med lommer, men den er for liten. Dette er ikke noe optimalt system, og det blir rotete. Trenger et bedre system😊 mange gode tips å hente her😊

    26. Akkurat nåi en pladtboks, Prøver å finne et system jeg kan leve med, men det er ikke enkelt. Godt det finnes pinnemålere!

    27. Rundpinnene mine er i en slik fra Lonely Planet som nr 2. Strømpepinner er i et evig kaos i en hjemmesydd tøypose som min mor lagde på skolen som barn. I tillegg har jeg maskemarkører i en bitte liten portemon fra Lonely Planet som jeg har vært så heldig å vinne fra deg tidligere. Vinner jeg så står nr 1 og 3 på ønskelista. 😃

    28. Jeg oppbevarer mine pinner i poser med ziplock. Skriver pinnenr utenpå med tusj.
      Om jeg skulle være en av de heldige vinnerne ønsker jeg meg den til rundpinner. Takk for en super blogg, er innom hver dag og leser!
      God klem til deg😊

    29. Har en sånn til rundpinnene så jeg ønsker med premie 1 sånn at det blir orden på resten også!

    30. Alle pinnene mine bor i en gammel toalettmappe 🙂 Det funker, men det er ikke alltid like lett å finne den jeg leter etter. Hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg aller mest rulle-etuiet til strømpepinner, men alle tre så veldig fine ut 🙂

    31. Ehhmm… Mine pinner ligger i ei kasse. Der er det alt fra heklekroker, til stoppenåler. Alt i et salig rot. Opplever innimellom å ha fått “floke” på rundpinnene. At de er fast i hverandre🤪 Men det verste er strømpepinnene… Der må jeg leite lenge om jeg skal finne 5 like. Så derfor ønsker jeg meg strømpepinneetuiet på det første bildet😁😁

    32. Har en slik verktøy mappe fra Biltema. Men etterhvert som pinner og rundpinner blir hentet fram blir de liggende i et kaos ved strikkeplassen min. Da kunne en slik mappe for vanlige pinner eller rundpinner vært med på å holde det ryddig rundt meg.

    33. Jeg har mine rundpinner i litt store zip-poser, en til hver størrelse der jeg har skrevet nr på hver pose. Ingen system på strømpepinner, dessverre. Uorganisert kaos AS. Billig løsning, men ser og oppfører seg særdeles dårlig når man har lett for ørtende gang… Håpløst.

    34. Mine strikkepinner ligger i en boks…. Jeg hadde sydd et flott strikkepinneetui, men det forsvant med pinner da vi flyttet. Kiipt, men tror ikke jeg laager nytt. Det var en stor firkant, som jeg forte, og laget plass til alle pinnene i lommer. Deretter quiltet jeg hele framsiden, og det kunne brettes sammen og ble festet med borrelås. Når det var brettet sammen var det ca 100x 50 cm. Hang på veggen. Så her må jeg bare henge meg på og ønsker meg rundpinneetui, der er det mest kaos.
      😊😊

    35. Jeg har mine strikkepinner I plastposer,men jeg kunne likt nr.2.

    36. De var veldig fine alle, men tror nok jeg ville valgt den for rundpinner.
      Jeg har mine rundpinner i en gjennomsiktig toalettmappe. Strømpepinnene har jeg i et selvsydd rulleetui, noe lignende enn det på bilde.
      Men som oftest har jeg kaos og finner ikke😁Klarer jo ikke legge på plass😄For ikke å snakke om alle pinnene som er opptatt😄

    37. Jeg har mine litt her og der. Mesteparten er samlet i en plastpose som strømpepinnene stikker hull på og ramler ut av. Jeg ønsker meg veldig premie nr 3 hvis jeg skulle være en av de heldige vinnerene😊

    38. Jeg har mine i zip plastposer som ligger i en plast boks. men det blir ofte hull i dem så må byttes. Jeg har blitt veldig glad om jeg vant en av disse 🤞

    39. Morsomt å se /høre om hvordan andre organiserer strikkepinner og annet nødvendig stasj. Jeg bruker rundpinner til så og si alt, også til tommelen på votter 😂. Bruker gjerne utskiftbare trepinner fra Knit pro så da får jeg plass til rundpinnene og vaiere i en liten liten pose med trykk-knapp. De løse utskiftbare pinnene får plass i en liten gjennomsiktig sminkepung med ziplock. Skulle jeg være en av de heldige utvalgte, hadde nr 2 vært helt supert

    40. Mine pinner lever i totalt kaos. Jeg begynte å strikke tidligere i år, så mye er nytt for meg. Mange pinner har jeg kjøpt, men de har ikke fått noe fint bosted. Fikk en fin mappe for (det meste) strømpepinner av ei venninne i bursdagsgave, men det er rundpinnene som lever i Fri flyt. Jeg ønsker derfor Premie nr 2, hvor det var plass til mange rundpinner – så kan jeg også få orden i strikkesakene.

    41. Dette skulle jeg gjerne vunnet,den til strikkepinner har jeg selv,den er daglig i bruk,men jeg har mange flere pinner jeg ikke har plass til i den.rundpinner ligger i en rund boks og det er like masse jobb hver gang jeg skal finne rett str og lengde

    42. Mine rundpinnar ligg i ei lita veske som eg sydde sjølv for mange år sidan, medan strømpepinnar og heklenåler har kvar sitt skinnpennal. Fungerer forsåvidt fint det, men desse etuia var jo litt meir dekorative i strikkekorga då 🙂

      Eg syns alle var like praktiske eg, men den for rundpinnar er vel kanskje den eg har mest bruk for 🙂

    43. Å, slike er kjekke. Eg har ei til rundpinnar, men hadde hatt brukt for ei til…..for den eg har strutter!
      Strømpepinnar har eg i ei verktøyveske, som er ganske stor – hadde vore supert med ei slik tova! Veldig kjekke ting, og eg har tenkt å kjøpe slike til julegåver!

    44. Hei! Mine strømpepinner ligger i en plastboks fra Clas Ohlson. En slik en for å ha småduppeditter i men jeg har tatt bort skilleveggene og da ble d plass til alle. Rundpinner derimot er ett evig “problem”. De usorterte ligger i en stor tupperware boks og de sorterte i en bag med mange lommer ala plastlommer. Fungerer egentlig ok hvis jeg bare hadde vært flink nok å legge dem fra meg der de hører hjemme!!
      Nr 2 hadde vært super når jeg skal på strikket urer.

      Ha en fin dag!!

    45. Denne give-awayen må være myntet på meg og mitt strikkepinnekaos i ei kurv oppi ei stor kommodeskuffe, jeg er temmelig sikker på at noe/noen? surrer de rundpinnene til ei skikkelig vase titt og ofte altså! Og hver gang jeg skal hente en pinne må jeg løse opp floker og måle pinnene med pinnemålet, kjenner det er ganske flaut å innrømme dette… Så med vinnerlykke kunne jeg kanskje fått bedre system og orden på pinnene mine, krysser fingre og tær for at jeg er heldig 🙂 Ønsker deg en superduper dag med besøk på garnrommet og jeg storkoser meg med å lese bloggen din hver dag 🙂

    46. Noen ligger i plastkaret fra Ikea. Noen er i en pinneveske jeg kjøpte en gang. Og noen finner jeg i uferdige prosjekter.

    47. Jeg har en koffert fra biltema. Blir likevel masse rot med strømpepinnene. Så grei du er som gir bort!

    48. Å så fine og nyttige❤️ Mine strømpepinner har jeg i sånne mapper som er beregnet på sølvbestikk.
      Men det er bare kaos i rundpinnene- alle i en boks😅 ønsker meg premie nr 2🍀 hvis jeg skulle være den heldige vinner💐

    49. Har sett på disse før,og de er jo så fine. Jeg har ett strikkepinneetui som min søster har sydd til meg for mange år siden. Men nå er jo pinneutvalget mitt vokst mye med årene. Så i dag er de litt her og litt der… 🙂

      God høst til deg 🙂

    50. Så smarte 😊 har enda ikke funnet på noen genial måte å oppbevare rundpinnene mine, så ønsker meg veldig giveaway nr 2 🤞🏻
      Ha en fin strikkekveld 🌹

    51. Jeg har mine i en slik Biltema veske. Den er ikke spesielt vakker, men den funker. Har egentlig lyst på en litt finere veske, men har ikke rukket å finne en enda. Jammen var disse fine, da! Er skikkelig imponert over ryddegenet ditt som virkelig har tatt løs i det siste. Herlig å få ryddet litt! Det trengs overalt i dette huset…..

    52. Strikkepinnene mine ligger i to plastposer. En for rundpinner og en for settepinner 🥴😊 Kunne nok trengt noe nytt ja 🙈

    53. Jeg samler alle mine strikkepinner i en skuff. Så finner jeg fram de jeg trenger til et prosjekt. Ønsker meg en ordentlig mappe til å ha pinnene i😃😃

    54. Jeg har strikkepinner mine liggende litt rundt omkring. Skjønner jo at jeg må få et system på de, for når det er noen jeg ikke finner må jeg kjøpe nye. Om jeg vinner hadde det vært en start på å få litt oversikt over pinnene😀

    55. Mannen min har laget to plater (ca. 30×50 cm), skrudd på kroker, 3 i bredden og 4 i lengden. Der har jeg skrevet nr. og lengde på rundpinnene. (Er på høstferie nå, ellers skulle jeg ha tatt bilde av de) Strømpepinner har jeg i gamle pennal, i bokser og i pringlesbokser…så disse er gjerne på ønskelisten🍀

    56. Har mine i ei lomme i strikkevesken min. Hver gang jeg skal ha pinner må jeg måle får å finne rette pinner, veldig tungvint. Hadde vært veldig fint å fått orden i strikkepinnene😊

    57. Oppbevarer mine rundpinner i ziplock poser som jeg merker med pinnestr. Alle ziplockposene med rundpinnene mine ligger i en plastpose. Strømpepinnene mine har jeg lagret i en eg mappe fra Lovely Planet.

    58. Jeg bruker lignende løsninger, gamle og i plast. Bare et lite problem: det er ikke plass til alt! Så resten ligger og slenger

    59. Jeg har alt i en fiskekrokmappe fra Biltema , så nieblitt penere hadde vært fint 😃

    60. Pinnan mine skal egentlig ligge i ei gammel toalettmappe,men må ofte leite litt her og der etter de når de trengs😁

    61. Hvis jeg er heldig – nr 1. Ellers takk or dine daglige bidrag i strikkelivet 👍👍👍

    62. Heia 🙂

      Oppbevaring av pinner er litt styr. Kjøpte en verktøyveske på Biltema som jeg har en del pinner i, men ikke alle. Tre og bambus er fint plassert, mens gamle metall pinner er klasket sammen. Burde nok kastet en del, men litt for mange minner i de. Har faktisk arvet en del etter farmor og de klarer jeg ikke å kvitte meg med. Ønsker meg nr 3 om jeg kan velge …

    63. Mine strikkepinner ligger i en toalettmappe som er opphøyet til strikkepinnemappe. Dette skjedde da det var en smule upraktisk å ha strikkepinner i samme eske som alt papir craft jeg har.

      Hvis jeg hadde tjuvflaks og vant trekningen, ville jeg ønsket meg nummer tre.

    64. Hei. Jeg oppbevarer lange strikkepinner i et blekkskrin. Ellers har jeg rundpinner i en plastpose. Korte pinner er i et hylster pluss at jeg har et etui med bambuspinner i.
      Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg gave 3.

    65. Åå det hadde vært flott å vinne😀jeg har mine pinner i toalettvesker. Synes det er vanskelig å finne noe å ha de oppi. Jeg bruker nesten bare rundpinne , så der er det største behovet😀👍

    66. Hei. Jeg oppbevarer pinnene mine i “toalettvesker” kjøpt på møbelbutikk, mange forskjellige mønster på de, små nøkkeltags med nr på hver😁men kunne trenge noe lurt til settpinner, så blir like glad for både nr 1 og 3 om jeg skulle være så heldig å vinne. Skal forresten være vakt på Tante Emmas hus lørdag, strikkefestival her e i come😉
      Mvh Ruth-Jorunn Heggebø

    67. Det hadde vært helt fantastisk å vinne etui til rundpinnene mine! De ligger bare og slenger, eller henger på notestativet. Har sett på disse etuiene flere ganger, men de har alltid rykket ned i prioriteringen. Med gammel bil som jeg er helt avhengig av, flyr pengene ut av kontoen. Men kanskje jeg kan bli den lykkelige eier av rundpinneetui nå? Jeg har faktisk ikke andre pinner, ML er det som er tingen 😇

    68. Rundpinner har jeg laget kartotek til , skilleark mellom hver størrelse
      Strømpepinner har jeg i mappe med lomme for hver størrelse.

    69. Hei. Jeg oppbevarer rundpinnene mine i en bærepose🥵☹️. Det er ganske håpløst og et salig rot, så trenger et system 😊👌👌

    70. Mine pinner ligger i en skuff og flyter. Alle mulige hjelpemidler ønskes veldig.

    71. Har strikkepinner liggende litt rundt omkring, så trenger virkelig å få litt system på dem. Supert om jeg vinner en slik mappe.

    72. Hei. Jeg oppbevarer pinnene mine i en verktøyveske fra Biltema. Tror det var du som tipset om det på bloggen din for lenge siden? 🙂 Den er smekkfull av pinner, og ikke plass til flere. Jeg ønsker å vinne mappe nr 2.

    73. Hei. Jeg har mine strikke pinner i en plast boks fra Europris og den er det ikke plass til flere i 😊 jeg ønsker meg mappe nr 2. 👍

    74. Mine ligger i små plastikk poser med låsemekanisme. (Matpakke poser) 🙂 De er merket med nr, men det er ikke en super løsning. Om jeg blir trukket ut ønsker jeg meg nr 2 🤞🙂

Siste innlegg