GIVE AWAY – Fordi sola skinner!

 

Sola skinner og det ble som Yr.no meldte i dag: 7 grader og strålende sol! Kjennes mye varmere ut for eg har vært ute å kjent godt etter. Så ja, været alene innbyr jo til en fargerik og gøyal Give Away. Tok meg en tur inn på Garnrommet og rota litt (Gudane skal vite at det trenges å renskes ut litt der inne….skal bli godt med STORT hobbyrom, snart…håper eg…) Eg fant litt av hvert som garantert kan trylles om til noe flott bare det havner i riktigte hender *fniser* Pakken innbyr i allefall til en haug av masse kos, det er nå sikkert og vist, bare se her...

 

 

 

 

8 deilige nøster med litt sånn pusete alpakka ♥ Siden dette ikkje er en sponset give away flasher eg ikkje f.eks garnmerket(!!) hehe Det får heller være en overraskelse for den som får det 🙂
Fargene minner jo både om sukkerspinn og Unicorn spør du meg…

 

 

 

 

Legger opp i en rundpinne fra Zing (helt nydelig å strikke med) i str 6 mm/80 cm + ei Heklenål fra Knit Pro
i str 8 mm – Begge deler ubrukt og kan fint brukes sammen med garnet over 🙂

 

 

 

 

2,5 m Pynte/Kantebånd med festlig motiv og glade farger vil jo passe fint sammen 🙂 Ser jo for meg en gøyal barnejakke eller genser, det er det nok garn til 🙂 (Hvis ikkje har eg mer av alle garnsortene om vinneren skulle mangle et nøste eller 2)

 

 

 

 

KNAPPER!! Åååå en stor svakhet hos meg, men siden eg har mange går det fint å dele 🙂 Fargerike er de også + de ligger i en deilig blikkboks, ja slik knapper bør gjøre (Min mening så klart hehe)

Alt i alt vil eg si at dette virkelig er en skikkelig KOoOSE pakke! Uansett hvor utrolig det enn høres ut så slår det ikkje feil, men faktisk oftere enn hva eg ønsker får eg kommentarer nesten ved hver give away at eg bare “Kvitter meg med ræl” – Publiserer jo ikkje slike kommentarer fordi det er slettes ikkje er hold i det på noen måten. For å “bevise” det tok eg et kjapt overblikk over det “rælet” over her og prisen ble den nette sum av 805 kroner. Den som vinner det kan enkelt sjekke det på nett 🙂

Anyway! Nå skal me kose oss, som sagt er det søndag og sola skinner, blir sjeldent bedre enn det 🙂 Eller jo, eg har ME-TIME nå og skal straks plukke opp musa og strikke videre 🙂 Dib kjørte ut på tur og skal bla vaske og støvsuge bilen, det blir sikkert kjekt i finværet, Ali sliter med bihulene og krøyp tilbake under dyna.

Ok, hva må du gjøre for å delta på denne Give Awayen? Vel, du trenger ikkje “Like” verken meg eller andre, men eg har lyst at du forteller meg i kommentarfeltet under her på bloggen HVA du tror du ville strikket/heklet i dette garnet og evn hvem du ville laget noe til 🙂 Husk at kommentarer på Facebook ikkje bli med i trekningen 🙂

 

Tenker me sier det sånn, og sååå tar eg en trekning på
LØRDAG 17. APRIL

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

98 kommentarer
    1. Bursdagsgave til meg jo 🥳
      Hadde uten tvil blitt en vest, helt perfekt plagg nu.
      Om ikke frk 14 år hadde godkjent fargene, hadde det blitt til meg selv 🦄

      Helt herlig give away dette.

    2. Åå, snille du😀det vett eg nåken “grand” nieser hadde elska å fått jakke/ vest eller nåke aent fint av🌞goe dagen t deg🌞

    3. Jeg får oldebarn nr 4 i august. Det blir en pike så dette garnet hadde passet til henne. Enten som teppe eller et søtt sett. Håper på en flott vår og sommer. Satser på at det løser seg med ditt nye hobbyrom😀

    4. Tror jeg villet strikket noe til min grand-niese som nettopp er blitt storesøster.
      Tror hun syntes det er litt styrete akkurat nå, og det har hun jo litt rett i. 😊❤

    5. Så flotte gave 😊🌸. Her kunne eg strikket en jakke eller to til barnebarn. Har 3 jenter på 2, 3, og 7 år, så her kunne det blitt noe fint 😍. Og er det 🧶 igjen kan det bli pannebånd 😍. Hadde vært kjekt med en sånn gave, fargene er perfekt til jentene ❤️🌷

    6. Jeg har ville strikket til datteren min, ❤️ Hun har ønsket seg noe nytt lenge

    7. Så flott Give away 😍 Jeg ville strikket noe til barnebarnet mitt Ylva ❤️

    8. Snille du som er så gavmild😊Jeg har fulgt bloggen din lenge, du skriver bra og gir mange gode tips og linker til nye prosjekter.

    9. Tror jeg ville strikket genser til mitt barnebarn på 6 år. Fargene er perfekte😊

    10. Oioi, her er det mye snaskens som kan komme av pinnene med det garnet. Lurer meg på om det ikke hadde blitt en barnejakke som du foreslår, som jeg så ville gitt som gevinst til Sanitetsforeningas lotteri 🙂

    11. Med disse deilig fargene ville jeg laget en deilig genser til min niese på 8 år 🥰

    12. Det blir nok en julegave til ei jente i Estland. Sender julegaver gjennom Estlandsforeningen Midt Norge.

    13. Åh, for noen deilige sukkertøy😍 Vinner jeg dette blir det nok et plagg til bonusbarnebarnet på 10😊 Bare krysser fingrene så lenge jeg🤞 Ønsker deg en fortsatt fin dag🌞

    14. Hei!
      Hadde garantert blitt noe til barnebarna, Runa 4 år og Millie 2 år.
      Du er veldig gavmild og server garantert ikke ræl det som kommer fra deg !!

      Ha en flott uke!!

    15. Så fine farger😊 jeg ville nok ha strikket en vest eller jakke til mini me😊

      1. Jeg ville strikket noe til guttene mine, enten genser eller kanskje luer 🙂

    16. Oi, perfekt for 2- åringen, barnebarnet som nektar og ha på seg noko anna enn rosa. Mor ( datter mi), er noko fortvila, for jenta har plukka ut 3 antrekk, alt anna er forbudt. Det blir hyppig vask i heimen…..

    17. Det ville gått inn i en stripete jakke som jeg vurderer å strikke til meg selv. Har lyst på en kosejakke som jeg kan ha på når jeg sitter på terrassen … kjekt med farger nå når det er vårlig … temperaturen må opp noen grader før vi kan sitte ute litt lenge, men går rette veien nå 😊🙃 ha en fin uke …

    18. Nok en flott give away fra snille deg. Dette må jo bare bli en deilig jakke eller genser til barnebarnet mitt hvis jeg vinner.

    19. Tenke at det absolutt måtte blitt en vest til meg. Fargene er midt i blinken og knappene ser eg for meg kan bli super pynt 😀

    20. Jeg hadde garantet funnet noe å strikke av disse skattene her. Har to barnebarn som jeg strikker til samt noen grandtantebarn som også får litt av meg. Har vært en nydelig dag i dag, ble en stund i solstolen på terrassen ☺️

    21. Åååå, så pusete og lekkert!! Eg har 7 barnebarn, så dette hadde blitt lekker jakke eller genser til ei av jentene. Helst trur eg det hadde blitt til Livia i Oslo. Det har blitt så lite besøk no i denne koronatida, og ho skal også starte på skule til hausten.
      Vil også takke for masse inspirasjon og glede på bloggen 🖒😊

      1. Ååå, for noen knasne farger. Blir helt happy 🌷🌻 det må bli noe til en av tantungene mine. De elsker fargerike strikk🌞

      2. Ååå, for noen knasne farger. Blir helt happy 🌷🌻 det må bli noe til en av tantungene mine. De elsker fargerike strikk🌞

      3. Det måtte helt klart bli noe til barnebarnet på 5 år. Ser for meg en kjole…😀

    22. Så snill du er som deler av lageret ditt 😄 Jeg ville ha strikket en jakke til et av mine barnebarn. Eller en vest.. måtte i alle fall brukt de fine knappene og pyntebåndet 😍

    23. Siden “noen” har narret meg til å ta i bruk heklenål, ville jeg brukt det til ett eller annet lagd av lapper. 🤩

    24. For en flott gave!!
      Om jeg skulle være heldig, tenker jeg det blir jakke/genser til barnebarnet som skal begynne på skole til høsten. Hun ELSKER josa 😁

    25. For en flott gave!!
      Om jeg skulle være heldig, tenker jeg det blir jakke/genser til barnebarnet som skal begynne på skole til høsten. Hun ELSKER josa 😁

    26. For en flott gave!!
      Om jeg skulle være heldig, tenker jeg det blir jakke/genser til barnebarnet som skal begynne på skole til høsten. Hun ELSKER josa 😁

    27. For en flott pakke 😍 Hadde nok blitt egostrikk til meg selv, elsker sjal og jakker 🤩

    28. Oii🤩🤩 jeg har snart bursdag, 24. April blir jeg 40 år🎉🎉så det kunne blitt en fin overraskelse å vinne denne pakken 🥰 hadde nok laget meg et godt varmt sjal av garnet 🤩har så mange sjal oppskrifter som venter på meg å rette garnet 😍

    29. Mulig det blir en vest til min datter 💖 Spennende med nytt garn ihvertfall 👌😊

    30. Farger til å bli glad av. Om jeg er så heldig å vinne vil jeg strikke jakke eller genser til mitt barnebarn på 3 år😀

    31. Du finner alltid noe gøy på garnrommet! Vi er vel heldige som “kjenner” deg, ikke bare tryller du fram spennende oppskrifter fra fjern og nær, men du deler garnet ditt med oss også 💕
      Jeg kommer rett fra en utebursdag – du vet, korona og all verdens restriksjoner. Jeg lover at i +5, nordavind og snø i lufta var det en ISkald fornøyelse 🥶 Såpass kald at barnebarna på 5 og 7 år spurte om jeg kunne strikke skjerf til dem – NÅ!!!!.
      Så om jeg er så heldig å vinne…..blir det skjerf – det trengs helt sikkert neste sesong også �
      Ha en fortreffelig søndagskveld 🤗

    32. Jeg ville strikket meg den ultimate kosejakka. Med slike knapper og bånd så må en jo bli i godt humør av å ta på et slik jakke på en gråværsdag.

    33. Jeg ville brukt garnet, knapper og bånd til å strikke ei litt løs vår/sommer jakke til
      barnebarnet vårt (jente) som snart er ferdig med 1. klasse

    34. Jeg strikker ikke selv, men heldigvis har min datter på 21 begynt. Hun har blant annet strikka to sunday sweaters til meg 😍
      Nå er jeg jevnlig å finner oppskrifter å sender til ho, blant annet fra deg.
      Om jeg vinner denne flotte pakken skal jeg få henne til å strikke noe til tantepia mi, som også er guddatter hennes.

    35. Ville strikket noe til asylmottaket her i Trondheim for varme masker, alt etter hva de trenger for tiden. Å så frista du sånn med å vise frem den nydelige lille musa og katten så de må nok komme på strikkepinnene Håper på en solfylt uke til deg, Klem fra Birgitte

    36. Trur eg ville laga en vest til snuppa mi😍sjøl om ho blir 18 til sommeren er sukkertøyfarga fint

    37. oi kor masse fint 😉

      Eg hadde strikka det ROSA til min lille MAYA -. farmor gullet og det BLÅ hadde eg strikka til eit anna lite gull som eg veit mangler litt strikkepinne klede 😉

      og kanskje litt til meg selv 😉

      smil fra ho monika

    38. En genser til datteren på 2 og (hvis det er nok garn) en matchende genser til min niese på 4. Begge elsker enhjørninger 🦄🤩

    39. Jeg hadde garantert ikke fått beholde enhjørning-farger til meg selv, så måtte strikka noe til 4åringen tenker jeg 😊

    40. Dette kan være et bursdagspresang på etterskudd ettersom jeg hadde bursdag i går.
      Men skal en strikke av et slikt garn må en nesten ha et håndkle på fanget og helst ikke mørke klær. Du finner på så mye fint for å gjøre folk glade.
      Her har vi også hatt det fint i dag men kald sno. Men snøen ligger er ennå men jeg håper det blir mer av dette fine været og ikke kaldt om natta pgs da forsvinner snøen også. Hendene mine liker ikke dette kalde været og all snøen vi har. Og hoftene mine er stive.
      Her holder jeg på å strikker på seterdalsdrakten til den lille jenta og etterpå så er det å begynne på å gjøre ferdig kattejakka på en eller annen måte. Har mange prosjekter på gang
      Ha en fin kveld.
      Klem fra meg.

    41. Hei. Skrev en kommentar, men den ble borte. Nytt forsøk.
      Morsomt med gaver. Du er en gledesspreder. Det rosa og kvite garnet må bli vest til ei bestemorfrøken. Det blå blir nok lue til meg. Fortsatt fin vår.

    42. Hei😊
      Du har en herlig blogg og jeg digger den💗!
      Jeg vil strikke et lekkert sjal til og ha over skuldrene på kjølige vår og sommerkvelder når jeg sitter ute på terrassen og strikker🌷 Og, det passer nesten med datoen…. Da jeg har bursdag 19 april 😃

    43. Ville nok lage noe veldig søtt og nydelig til barnebarnet som kommer i slutten av måneden 🌸💙

    44. Nydelige farger:) ville helt sikkert blitt en jakke til et barnebarn. Enten hun på 6 eller hun på 2,5.

    45. Så fiine farger, om jeg hadde følt meg modig hadde jeg strikka genser til ungen, ellers hadde det nok blitt lue til megselv 🤣 da har jeg litt bedre tid til å bli ferdig siden jeg er ferdig med å vokse XD

    46. Nydelig garn og ting du legger i.
      Ville strikket til barn som ikke får noe eller noen som ikke har råd å strikke noe.

    47. Wow du er jo så snill og vil blitt kjempeglad og blitt gensere til barnebarn og akkurat i knesje farger.Får bare si tvi tvi og ønsker deg fin kveld og kos deg med ditt.😄😃😍🥰🤗☺

    48. For en fin gave. Tenker at dette kunne bli en fin genser til mitt barnebarn.

    49. Koselig med giveaway 🧶 Pusete garn i sukkertøyfarger, det må bli Sorbetcardigan til en av jentene her i familien 🧶

    50. Åhh, så koselig. For en nydelig pakke. Jeg kjenner ett par prinsesser som absolutt ville bli glad for en hakke i dette garnet.
      Du er jammen snill.

    51. Så flott gave du gir bort 😊 Er eg den heldige vil eg strikka til barnebarn, trur både ho på 10, ho på 9 og ho på 6 år kunne tenkt seg noko i det pusegarnet og dei fargane 😄 Og eg hadde vore superspent på dei strikkepinnane og heklenåla. Bånd og knapper hadde blitt brukt på strikkeprosjektet.., her sete eg å drømmer 😁👍🏼

    52. Mine to søte små bestemorsjenter ville nok elska fargene og ønska seg noe fint🤩alt fra leggvarmere og lue til dukkeklær😊 ser ut som en spennende inspirasjons – overraskelse – giveaway😍✨

    53. Nydelige ting du gir bort, er en snill og god dame du.🥰Jeg ville strikket noe skikkelig «sukkersøtt» til en liten søt snuppe jeg kjenner!😍

    54. Bursdagsgave til meg, den 18. Fordi jeg har vært veldig “flink” og ikke impulskjøpt garn på minst 2 år. Dessuten rekreerer jeg med brukket håndledd, høyre selvsagt, og drømmer om alt jeg skal designe og lage når fingrene samarbeider igjen!

    55. Genser til tantes lille skatt som blir 3 år i mai 💙💜 nydelige farger til en liten prinsesse!

    56. Eg vil lage ei prinsesse-jakke til ei niese! Absolutt dei rette fargane for det👸

    57. Strikkepinnene mine har ligget urørt i lang tid, ja, mange år. Kreften tok det meste av energien min. Nå er jeg en av dem som er i såkalt selvpålagt karantene pga kronisk betennelse i lungene etter stråleskade. Jeg er bare en av mange, det vet jeg, og vi må håpe at vaksinen snart vil åpne opp samfunnet igjen for oss alle.
      Garnet du viser bilde av er helt fantastisk i farger, de er så inspirerende at jeg får lyst til å hente frem pinnene mine igjen og prøve å få til å strikke en fargeglad genser jeg kan ha på når dagene og kveldene er litt hutrende kjølige.

    58. Nok en give away.Du er utrolig snill.
      Jeg ville heklet ei jakke til dattera mi.
      Ha en fin dag.

    59. Wow.. det ligner på en god kofte/ jakke.. du er enestpende som setter i gang giveaway på giveaway. Slenger meg med på trekninga jeg. Ha en fin mandag. Litt trist her da. Etter vi mista vår ene hund etter 14 år,har vi nå i tre dager hatt en liten Bulle på prøving, og det går ikke med tispa som er igjen. Man blir så glad i de.
      Så nå er det på vei tilbake å levere han igjen. Selv etter kun tre dager har han satt spor hos oss.
      🐾

    60. Er farmor til ei niårig jente som garantert hadde vært begeistra for det rosa garnet….

    61. Morning. Det var fint garn skulle onske jeg kunne vinne. Jeg vil gjerne strikke en genser til mitt barnebarn Emma .Du har en alle tiders blog og jeg begynner dagen min med en titt der.

    62. Tusen takk for flott giveaway! Jeg har to små venninner som jeg har lyst til å strikke noe fint til.

    63. Koselig med give-away☺. Har litt dilla på sjal,og tror dette kan bli et fint sjal ☺.

    64. Hjelpes meg så masse fint du har funnet frem😍. De nøstene der kunne nok blitt en fin barnejakke som eg kunne gitt bort til noen som trenge det!

    65. Pannebånd, lue, jakke, genser… Mange muligheter! Måtte sett litt på mengde og løpemeter og tatt det litt derfra ☺ Strikket ferdig en yttergenser, nye sokker til pappa på pinnene nå, deretter skal jeg teste bomullsgarnet jeg vant! Funnet meg noen oppskrifter, skal benytte anledningen til å lære nye ting/teknikker på kluter. Tenker både hvordan strikke, men også hvordan jeg evt kan rette opp i feil. Engelsk eller norsk oppskrift, ingen betydning som du sier! Står jo hvor mange omganger, masker og lengde, vi har jo norske forkortelser i oppskriftene også. Bare bytte de ut! Enig med at engelske oppskrifter er godt skrevet, strikket nevnte genser etter engelsk og ikke dansk oppskrift 😊

    66. Hei! Jeg har flere småfrøkner som vil elske en vest eller jakke i disse fargene! Akkurat nå strikker jeg ullbukse til en 5 åring i knallrosa med hvite striper🤩🤩 Takk for flott og inspirerende blogg🥰🥰

    67. Skikkelig fin gave du gir. Jeg ville strikket jakke og evt lue/pannebånd til Kaja, mitt barnebarn på 4 ogetthalvt år (kjempeviktig å ta med det halve året). Disse fargene er spot on 😍

    68. Å, så mange kjekke, fine ting! 🔷 Eg ville strikka noko til yngste barnebarn (7 år) som elskar rosa!

    69. Så flotte fargar,🤩 om eg var så heldig å vinne denne flotte pakken ville eg strikke ei flott jakke eller genser til mitt barnebarn 😍. Hadde ho sett fargane ville ho ha sakt at det er favoritt fargen min mormor💞
      Det er hyggeleg å følge deg, får mykje inspirasjon gjennom bloggen din. 🌸🌼🌺

    70. Hei! Nyyydelig farger på garnet – og tilbehøret. Bare lekkert! Skulle jeg være den heldige, så da måtte det bli noe til barnebarna. Har 2 jenter på 6 og 9 år.

    71. For noen sukkertøy da. Det hadde vært artig å prøve å lage noe til et par småjenter jeg har i familien. Ser lekkersmekkert ut.
      Klemz

    72. Det var et nydelig garn og fargene likte jeg godt. Jeg ville nok ha strikket noe til meg selv. Kanskje et sjal eller en vest til meg selv for jeg likte fargene godt 🙂

    73. Kjempefint garn og farge! Eg ville strikka noko fint til fadderbarnet mitt! Rosa er favorittfargen hennes!

    74. Enten ville eg ha strikt någe t meg sjøl,har nemligt en fine bluse så hadde blitt veldigt fine med en vest i di fargane😊 Eller så må det ha blitt någe t niesen min 😊

    75. Det hadde vert kjempe kos å strikke til barnebarna mine i disse flotte fargene 🌞

Siste innlegg