GIVE AWAY – Kjolen Drømmesommer

Reklame | Helen Strikkekunst

Designet av Helen Olsen

 

De lekreste kjoler triller av strikkepinnene til Helen Olsen og denne var jo virkelig nydelig!  Ikkje bare det, men denne kjolen er jo nok et bevis på at billig garn funker bedre enn hva mange faktisk frykter! *humrer* Kjolen er strikket i Adlibris Cotton 8/4 Garn som er et garn til ca 30 kr nøstet og kjolen i største størrelser vil ikkje koste mer enn ca 300 kr 🙂 Sånt liker man vettu 🙂 Selvfølgelig kan du velge deg et annet garn, men skal du få oppgitt mål må du forholde deg til strikkefastheten 🙂

 

 

 

Designet av Helen Olsen

 

Nå er du faktisk VELDIG heldig, ja spesielt om du også falt for denne kjolen!! Helen Olsen er jammen RAUS skal eg si deg! Hun gir bort hele 10 oppskrifter på denne kjolen ♥ Dvs ved å skrive en kommentar under innlegget (her på bloggen) har du muligheten til å snappe en med deg – Helt Gratis 🙂 Fortell gjerne om du liker å strikke kjoler, kanskje dette blir din første gang? Bruker du f.eks strikkekjoler? Min mening er jo at alle bør
i det minste ha én strikkekjole i garderoben sin 🙂

 

 

SOMMERDRØM
Bildene over
Fra 80 cm til 112 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

Tenker eg lar denne Give Awayen gå ut uka, så tar eg en trekning på
LANGFREDAG 10.april 🙂 Det blir bra!

 

LYKKE TIL og KOS DEG

 

 

 

* * * *

 

Dagen ble ikkje heeelt sånn eg hadde forestilt meg…Sov tydeligvis litt dårlig i natt for eg klarte aldri helt å våkne skikkelig i formiddag så eg bare stupte i seng igjen i 13 tide. Sov like godt i 3 timer, men føler meg betydelig bedre, ja eg har t.o.m perlet en ganske stor figur – kun etter et bildet faktisk! Ble ikkje så verst 🙂 Det skal være en gave så eg kan vise det en annen dag 🙂

Tja, hva skal eg si….I dag kom Amira hjem fra jobb med en sykkel!! En sånn Spinningsykkel, så nå er det snart et helt Gym her i heimen 🙂 Tenker at den sykkelen skal brukes av meg også for den var skikkelig god å sykle på! Elipsemaskinen reiv litt for mye i knærene på meg så en sykkel passet flott 🙂 Er ikkje bare bare når all trening er stengt og utstyret kan jo bare evn selges videre når alt en gang er tilbake til normalen.

NÅ er planen å felle av Aamu!! Måtte ingenting komme i veien for det 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

48 kommentarer
    1. Hadde vært helt fantastisk! Jeg har ikke strikket kjole på noen år, men leter stadig etter unnskyldning for å gjøre det.

      1. Har aldri tenkt tanken på å strikke meg en kjole, men den e falt jeg for 😍 Kunne godt tenke meg å ha denne i garderoben 😀👍

    2. Har faktisk strikket 2 av hennes kjoler å sier ikke nei takk til en oppskrift.

    3. Åh ja ønsker å vinne. Har kjøpt oppskrift på 2 av kjolene til Helen. De er så fine.
      Ønsker alle en riktig God og fin Påske 🐣🐥

    4. Digger å strikke kjoler, men siden jeg er på 4 året med ustabil termostat, har det ikke blitt så mange.
      Men vil gjerne vinne oppskrift, den er jo til og med beregnet på bomullsgarn. 🤩

    5. Så utruleg fin kjole! Har ikkje strikka kjole før, men denne kunne eg tenkt meg å begynt på med ein gong!!

    6. Eg har 2strikkekjoler😍 hadde ikkje vært så dumt med en til😀

    7. Har foreløpig bare strikket barnekjoler, men vil gjerne strikket en kjole til min datter. Hun liker godt å gå i kjole når hun skal pynte seg 😃. Og den ene svigerdatteren min går alltid i kjoler 👏🏻😊, så hun kunne og fått en strikkekjole ❤️

    8. Denne kjolen forelsket jeg meg fullstendig i da den først ble lagt ut i en strikkeside på facebook, skikkelig fin er den😍
      Jeg har aldri strikka en kjole før, lærte meg å strikke for kun 1,5 år siden så det har gått mest i babytøy til venninner som har fått barn😄
      Utrolig snilt at det er giveaway på noe så fint da😃
      God påske💛🐣

    9. Hun presenterer den ene kjolen nydeligere enn den andre….jeg har allerede strikket to av hennes seneste design,har plass til denne også 🤓

    10. Hadde Vært så gøy å vinne oppskrift til denne kjolen 😀
      Du må uansett ha en så god påske du og dine kan 💛

    11. Hadde vært så gøy å vinne oppskrift til denne kjolen 🐣
      God påske🐣🐣

    12. Det er lenge siden jeg har strikket kjole, nå er det på tide å prøve igjen. De jeg har er i ull, og derfor litt varme. Drømmer om en sommerkjole. Så faktisk denne på Facebook i går, vurderer Tynn Line til denne, det burde vel gå?

      Håper jeg vinner! Tror uansett dette kan bli min første kjole fra Helen, har sett på flere av dem over år. Liker ikke strikke selve skjørtet da det lett blir lange og tunge runder. Men denne er nok verdt det!

      Ha en fin påske!

    13. Har strikket 1 kjol i Islansk Einband. Det vart veldig fin kjole men blir litt varm og hadde vert fint med bomull kjole.

    14. Denne kjolen var veldig fin. Eg har ikkje strikka kjole før, men har vore på utkikk etter ei oppskrift. Her var ei eg kunne ha tenkt meg å prøve 😊

    15. Flott kjole! Eg har strikka nokre kjolar, men ikkje så flink å gå med dei etterpå – men det stoppar ikkje strikkepinnane…..

    16. Har strikket et par kjoler i ull, men en kjole i bomull hadde vært fint nå når det går mot vår og sommer. Hadde vært fint å vinne oppskriften til akkurat denne kjolen😊

    17. Åh, den var fiiin! Jeg strikker kjole i sommerferien, og bruker dem på jobb pm vinteren. Kanskje denne kan bli påskestrikk?

    18. Har enda til gode å strikke en hel kjole. Men no når kroppen har blitt endel stor mindre burde jeg prøve!! Ullbuksen ligger klar på to-do lista!!

    19. Så fin denne var. Har strikket kjole i ull, men det hadde vært deilig med bommullskjole til sommeren.
      God påske 🐣

    20. Å, det var en fin kjole! Kunne godt tenkt meg å strikke en slik! Har strikket flere kjoler før, mest til barn.
      Kjempekjekt å få anledning til å vinne et slikt mønster! God påske!

    21. Denne kjolen er fin. Har gjort klar garn til en ullkjole, men det hadde vært fint med en bomullskjole til sommeren. God påske😀

    22. Åh🤩 har sååå lyst på strikket kjole, ig denne var lekker🤩🐣🐥God Påske🧡

    23. 😍Åhhhh,dette var er lekker kjole og det hadde vært moro med en strikkeutfordring til meg selv👌🏻

    24. Lekker kjole 💗. Jeg har ikke strikket kjole før, så denne hadde vært super å få prøvd seg på 🥰

    25. Jeg liker å bruke kjoler, men har aldri strikket noen kjoler til meg selv. Grunnen har nok vært at jeg ble kasta inn i overgangen da jeg begynte med stråling i 2013 og med en ullkjole på kroppen hadde jeg nok blitt gal av svette. Jeg gikk jo her som en levende ovn og svetten sila av meg nesten hele døgnet. Kjolen er nydelig så kanskje jeg kunne brukt et tynt garn slik at kunne strikka meg en litt lettere kjole som jeg kunne brukt den i konfirmasjonen til min datter i september <3 Kanskje du har noen forslag til et garn?

      1. Denne kjolen er strikket i tynt Bomullsgarn, men kanskje du kunne prøvd med Lin? Det er jo ganske luftig 🙂 Pure Lino er jo veldig deilig 🙂

    26. Har kjøpt flere av hennes oppskrifter, de ligger i to-do-lista. Hun har nydelig design. Jeg har ikke strikket kjole ennå, må få unna noen andre prosjekter først. Men denne kjolen er lekker og jeg kunne tenkt meg å strikke denne.
      Ønsker alle en fin påske, og hold dere friske 🐥🐣

    27. For en flott kjole! Kunne gjerne tenkt meg oppskriften på den, har aldri strikket kjole før, ser ut som et spennende prosjekt 😀
      Uansett hvem som får vinner, ha en god påske alle! 🐣

    28. Flott kjolemønster, kan godt ha meg ein slik 😊Har stikka meg fleire kjoler i ull og i alpakka tidlegare, ein i bomull hadde også vore supert.

    29. Noen få kjoler har eg strikket. Min aller første ego-kjole, en rød julekjole i ull, ble brukt mye. Men en dag kom den ut av vaskemaskinen som en liten brynje. Ny vaskemaskin som viste seg å ha et særdeles lite ullvennlig ullprogram:(
      Det var nedtur!

    30. Å Kjølleberg har eg aldri strikka til meg selv så det hadde vært kjekt å prøvd. God påske🐣🐥💛

    31. Har aldri strikket en kjole men har ikke strikket så mye. Skulle gjerne hatt en
      Skapet tror jeg har garn liggende til den også

    32. Elsker kjoledesignene hennes, alle er jo kjempefine. Har allerede vunnet mønsteret til Bjørgkjolen, men denne har jo helt annen fasong! Herlig! 😃 God påske!!! 🐣

    33. Strikket meg en kjole i vinter. Og er kjempeglad i den.
      Det var første, og føreløpig, eneste strikkekjolen. Men har veldig lyst til å
      strikke meg en til. Må ha en i sommerkjole. Den jeg har er i ull, og alt
      Ha en riktig god påske 🐣🌻
      for varm til sommerbruk. I hvertfall om det blir en varm sommer 😊👍

    34. Jaaa, melder meg på trekkingen av kjøremønster!!
      Har ikke strikket kjole til meg selv, men det har blitt noen barnekjoler. Ellers har det blitt mange gensere og jakker, og noen skjørt, korte og lange.

    35. Åhh, den hadde vore kjekk å hatt no i vår, ein fin kjole til å føle seg flott i 😊

    36. Veldig fine kjoler, en oppskrift har jeg kjøpt allerede, men ønsker meg også denne nydelige varianten 😊👏

Siste innlegg