GIVE AWAY – Nye Strikkevesker!

 

Som du vet så rydder eg, sortere, kaster, selger – Ja egentlig alt over en LAV sko! Nå skal eg til bunns i alt eg har, og ønsket er å sitte igjen med kun ting eg virkelig bruker! Eg har mange strikkevesker f.eks, det er jo noe man faktisk samler litt på som strikker, problemet mitt nå er at de skal henge bakom døra til Hobbyrommet og det kan være greit å kunne åpne døra! Vel, da må mange vekk og bort!

Akkurat disse veskene på bildet er fikk eg i 2018, de er helt ubrukte, muligens eg hadde strikketøyet mitt i den store på et tidspunkt, men utover det? Som nye! Eg har heller aldri likt rundpinner som man monterer/skifter selv og den lille veske er visst nok spesielt for slike rundpinner + Det er plass til dubbeditter 🙂

Den lille vesken til venstre er dubbedittveske som du har opp i den store, den er gjennomsiktig på baksiden slik at det er enkelt å se hva du er på jakt etter. Den store veska er fra KnitPro og du kan se på den Her på Nettbutikken. Den lilla pinnevesken finner du Her inne 🙂 Verdien på Gaven eg gir bort er 1000 kr, ikkje verst det da?
På en helt vanlig lørdag liksom

 

 

 

 

Et must med ei god strikkeveske er mange rom og dingser!
Det er også et prosjektnett på innsiden som du kan ta ut ved behov.

 

 

 

 

Jepp, det er bare å benytte seg av at eg havnet i det Gavmilde hjørnet i dag *ler*

Hva du må gjøre for å delta på denne Give Away`n? Vel, du må skrive en kommentar under innlegget her på bloggen og som alltid så regnes ikkje kommentarer på Facebook med i trekningen. Fortell meg gjerne om ditt forhold på strikkevesker! Har du mange? (Det er jo ikkje mulig å få nok, det vet eg)
Hva er ditt must have når det gjelder strikkevesker?

 

Men ok, tenker at siden dette er en ganske dyr gave drøyer eg trekningen til neste lørdag!
Trekker da en vinner LØRDAG 17.JULI

 

LYKKE TIL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

38 kommentarer
    1. Ååå, ei strikkevesker og 10….er et must i ein strikkers liv🤣🌞har noen🙈problemet nå er litt “strikketørke” KRISE😱flinke du som får rydda så masse👍
      Fine kvelden til deg💐

      1. Elsker strikke vesker. Jeg har ikke så mange, men de jeg har elsker jeg. Alle mine er laget til meg, bruker de og ha alt i ❤

    2. Jeg har et par strikketasker, som jeg selv har syet. Synes det er rart at opbevare hvert strikkeprojekt for sig selv, så det ikke bliver rodet.

    3. Det går ikkje an og telje strikkeveskene, det blir aldri for mange! (Ikkje av andre vesker, heller…..) Her har eg nok eit lite samle/bruke problem….Lykke til med ryddinga vidare!

    4. Disse veskene var lekre 😍. Syntes det er greit med strikkevesker nå eg går på besøk til ei venninne, eller en kveld passer på barnebarna ❤️

    5. Jeg har mange strikkevesker, må jo ha det til alle prosjektene jeg holder på med på samme tid. Noen strikkevesker har jeg kjøpt, noen har jeg fått og et par har jeg faktisk strikket selv. Alltid kjekt med en ny og flott veske.

    6. Har faktiskt INGEN strikkevesker. Har alt samlet i strikkekurven min. 1 pose til rundpinner, 1 pose til vanlige strikkepinner og 1 pose til div utstyr som målbånd, saks, osv.

    7. Kan man ha for mange strikkevesker? Det var nytt for meg 🙂
      Store, små, fargerike, diskré….
      Jo flere strikkevesker – jo flere UFOer. Og UFOer er viktig – så lenge de ikke forblir UFOer 😉

    8. Må selvfølgelig ha strikkevesker. Mangler bare veske til utskiftbare rundpinner som for tiden ligger i en brødpose i en strikkepose hihi masker derfor ønSker jeg å delta på GIVEAWAY , kanskje lykken står meg bi. Takker med det samme for Sokkegarnet jeg kjøpte av deg. Ble henta på posten i går kveld, snakker om SNOP gleder meg til ferie om 1 uke for da blir det oppstart med sokker som sukkertøy for øyet. Hehe har kose med garnet i kveld, flyttet og byttet på nøstene. HERLiG garn, klem fra Birgitte som er glad du rydder

    9. Jeg har ikke en eneste strikkeveske. Strikketøyet ligger i en kurv ved sofaen, og skal jeg ut av huset tar jeg med meg hele kurven. Den inneholder jo som oftest litt annet stasj også, som da må ligge i sofaen mens kurven, strikketøyet og jeg er på farta 😂
      Ønsker deg en fortsatt koselig ryddehelg!
      Klem fra Moss.

    10. Jeg har ikke ei eneste strikkeveske,bruker Kiwi poser.Fungerer som bare det .

    11. Jeg har fire strikkevesker og noen flere strikkenett, men oftest ligger de strikketøyene jeg bruker mest enten på bordet mitt eller i tralla mi 🥢🧶😊

    12. Jeg har to strikkevesker. En som er klar til å ta med ut på farten med enkel strikking i, dette er den viktigste. Skal jeg ut å kjøre buss, eller på biltur kan jeg bare ta med den. Den andre er det litt mer innviklete prosjekter i.
      Bestandig nyttig med strikkevesker, disse ser knallfine ut 😊.

    13. 🌞 visste ikke at man kunne ha for mange strikkevesker jeg 🤩 altså, det må jo alltid være en ledig, itilfelle ett nytt prosjekt popper fram i hodet 😇😁
      God helg og god sommer!

    14. For mange strikkevesker kan man vel ikke ha som strikker med hundreogørten prosjekt på gang.
      Jeg har stort sett strikkenett dom jeg har sydd selv.
      Disse veskene var lekre og passer til skikkelig luksus strikketøy.

    15. Elsker strikkevesker, men har en tendens til å kjøpe de for små. Har ennå ikke funnet den perfekte vesken

    16. Har aldri kommet så langt at jeg har skaffet meg strikke eske jeg, kanskje lykken står meg bi nå? Har strikket i 30 år, og strikkingen medbringes ofte i poser. Flaut egentlig..
      Nydelige vesker 🤩

    17. Begynte å strikke i november, så jeg har ingen. Har en plastboks jeg flytter rundt på og det er det liksom. Kunne godt tenkt meg et sånt sett, men jeg bor i Portugal, så jeg vet ikke om jeg kvalifiserer. 🙂 Fine var de, i hvert fall!

    18. jeg har flere, men billige i stof, elsker strikketasker, men har dog ikke penge til de dyrere af slagsen:)

    19. Er det mulig å ha for mange??
      Har vel en 7-8 stk, men ingen ledige! Stadig nye prosjekter på gang…

    20. Strikkevesker er et “must” hos meg….flere prosjekter på en gang krever littegranne oversikt..🙈 og i veska bør det ligge en god håndkrem og drops….tar alltid med meg strikketøyet når jeg skal ut på noe…

    21. Disse var lekre🤩 Får vel aldri for mange strikkevesker og duppeditter. Jeg elsker de utskiftbare rundpinnene mine❤️.

    22. Så fine strikkevesker 😍. Jeg har 10 strikkevesker, flere av dem er kjøpt i Thailand. Men jeg savner en stor strikkeveske med flere lommer, så helt perfekt ut for meg.
      Koselig å følge bloggen din.

    23. Jeg har ingen strikkevesker, men har 8 strikkekurver, og strikkepinnene har jeg ingen kontroll på. De befinner seg rundt omkring i hele huset.

    24. Strikkevesker må me ha! Har sydd nokon i lappeteknikk – men dei er utan rom til småting. Så då brukar eg toalettmappe ….. 🤪
      Hadde vore kjekt med « kjøpeveske» med innhold!

    25. Så flink du er til å rydde 😊Her får man inspirasjon 😊Ønsker meg gjerne strikkeveske. Har ikke ei slike i. Gleder mwg til å se rwsultatet når du er ferdig med oppryddinga

    26. Har noen strikkevesker som jeg har sydd. Viktig at de ikke er for store syns jeg, trenger ikke en bag til sokkestrikk f.eks.::)

    27. Heisann! De strikke veskene….Sikle! Har en stor som jeg fikk i velkomstgave i Hobbyklubben for maaaange år siden. Den er lilla med katter på, og jeg elsker den. Men kunne godt tenkt meg en mindre som matcher, og som ikke bare har et stort rom, og det har jo de du viser fram her😍😍
      Fin kveld til deg, og masse lykke til dere andre som også er med i trekningen♥️

    28. Håper du får en kjempefin helg 😊

      Her er det bare en strikkeveske som jeg føler fungerer. 😝
      Det som er viktig for meg med en god strikke veske er små lommer eller rom med glidelås for små duppeditter, og ting man trenger å ha for hånden. Uten at man trenger å lete 😊
      Enkle og oversiktlige 😊

    29. En slik veske til strikkepinner og vaiere hadde vært supert, fungere sikkert bedre enn i en toalettveske😂. Følger spent med på prosjektet ditt blir så fint😍Ha en fin fin lørdag

    30. Jeg har faktisk bare et hjemmesydd nett jeg bruker til strikkeveske. Men jeg ser jo her at det hadde vært en fordel å hatt mye mer enn ett rom til å samle alt dilldallet i😃
      Fin dag ønskes deg😊

    31. Strikkeveskene er alltid fulle av halvferdige plagg 🙈 og mine strikkevesker er i all hovudsak heimelaga – gjerne av lappeteknikk 🙂

    32. Hadde to fine strikkevesker jeg, som lå i skapet med hver sin ufo en liten stund. Og da jeg tok dem fram igjen, gikk de i “oppløsning”: ytterste laget på utsiden løsnet…. Så, ja, her er behovet stort for en ny!!

    33. For å sei det enkelt, strikkevesker blir det aldri for mange av. Har noen , men bør ha flere 😊. Du er bare super

    34. Strikkevesker er det aldri for mye av. Har sydd sjøl, hanlda på nett og kjøpt på butikker. Men har klart fler poser med “saker” som trenger ei egen veske.
      Ha en fin lørdad😄

Siste innlegg