GIVE AWAY: Vinn garn til Årets Julesokker!

 

Som nevnt flere ganger nå så er eg absolutt på vei inn i Julebobla for i år! Ramlet jo plutselig over disse flotte nøstene i forrige uke og eg var lynkjapp til å klikke hjem et herlig knippe. Selvfølgelig kjøpte en dobbelt for eg regner med at flere enn meg har lyst på stripete julesokker? MED litt gullglitter!?? Da er det bare julepysjen som mangler og halve jula er i boks vet et par tastetrykk, eller.…eg må jo også strikke meg disse julesokkene da…

Garnet er som “vanlig” sokkegarn: 75/25 Ull og polyamid – Eller disse har 2% polyester også, vil tro det er gulltråden? Et viktig innslag om det skal bli skikkelige JULEsokker 🙂 1 nøste er på 420 m, dvs at det skal være mulig å strikket et par damesokker og 1 par mindre sokker.

 

 

 

 

Eg kjøpte 6 nøster, 3 til moi og 3 stk som eg gir bort. Dvs at 3 stk skal få hvert sitt nøste 🙂 Så hvis du er glad i jula er det helt innafor å starte på disse sokkene nå så har du de klart til 1.desember.

 

Fortell meg gjerne om du er julegal eller om du blir svett på ryggen når andre snakker om jula i juli?? Kanskje er du en som egentlig planlegger litt jul hele året? Kanskje du strikker/lager julegaver hele året? Ho Ho Ho

 

Anbefaler du som kommenterer følger med her på bloggen SØNDAG 9.JULI
Da trekker eg ut 3 stk som får hvert sitt nøste i posten 🙂 Det er også kun kommentarer her på bloggen
som blir med i muligheten, dvs kommentarer på Facebook regnes ikkje med.

 

 

 

LYKKE TIL
Ho Ho Ho

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

110 kommentarer
    1. Jeg er vell ikke den som jubler høyest når det nærmer seg julen. Men setter pris på å få vært med famillen litt ekstra 😊

    2. Jeg er veldig glad i jula og strikker julegaver gjennom store deler av året. Strikker også småting som legges i pakkekalender til barn og barnebarn🥰 Blir ikke stresset av julesnakk i juli, tenker heller at jeg fortsatt har gid tid til å strikke gaver 😍

    3. Jeg starter vel å TENKE på jul og julerelaterte ting i oktober. Mens rent praktisk starter som regel juleforberedelser i november. Jeg har også sluttet å lage julegaver selv. Det koseligste med hele jula er adventstiden.

    4. Jeg koser meg med å følge andre sine forberedelser online, dine spesielt. Får mye inspo av småkakene. Prøver hvert år å komme i orden tidlig nok, men alltid noe som tuller det til også blir det hektisk på slutten.
      Ny frisk i år.
      Strikker jo jevnt og trutt året rundt, bare avbrekk med sommerhekling. Aldri strikka julesokka, men regner med barnebarna hadde blitt glad for sånne lesta.

    5. Strikker sokker hele året, men dette garnet var «morsomt» og flott til årets julegavesokker 👍🏻😊

    6. Gleder meg til jul og ihvertfall når jeg vet at hjemmestrikkete julegaver blir satt pris på. Liker å starte tidlig og ha klar de fleste gavene før desember

      1. Hender jeg kommer over noen fine ideer til julegaver vår/sommer, men problemet er at det er fort gjort å glemme hva en har kjøpt når julen nærmer seg 😅Ellers har jeg 2 svigerdøttre som er glad i sokker +barnebarn (må ha nisser på ol).

    7. Jeg har alltid vært glad i julen, pynter alt ferdig til første søndag i advent og nyter alle nissene, julelandsbyen og juletreet. Det ligger alltid noen strikketing under juletrærene hos familien/venner.
      Kjenner at det er litt tidlig å tenke på jul nå, vil heller nyte sommeren og solen

    8. Lager litt forskjellig heile året….men trur det er populært å få heimestrikka labber med ein liten sjokolade inni til jul….strikker til barn og barnenarn

    9. jula er en fin avslutning på året å synes førjulstiden også er fin og koselig å tenk å kunne ha på seg gode varme julestrømper når man ser på tre nøtter til askepott 😊

    10. Forbereder julegaver hele året og strikker gjerne et par julesokker av det flotte garnet.

    11. Liker veldig førjulstiden🤶 men ikke før sommeren er over🌞 Det mest avslappende strikketøy jeg vet er sokker🧦 Så dette garnet ønsker jeg meg, håper jeg har lykken med meg på søndag, da har jeg også bursdag🌞
      Fortsatt god tur på alle dine fine turer🙋‍♀️

    12. Julesokker har eg ennå aldri spøta… 🫣
      Kanskje eg ska bjynna i år! 😇🧶🧦

    13. Atte det va?Jul i juli? Eller koffor ikkje🙈På tiå å begynna for sånne treigingar som meg……

    14. Jeg må bare si at disse nøstene er helt nydelige 🤩 jeg fikk noe i gave i fjor, og storkoste meg med å strikke lekre julesokker. Heldige er de som vinner her 🥰

    15. Strikker julegaver hele året, og siden alle på lista ønsker seg sokker så blir det noen
      par🧦😅 Styrer ikke så mye med jula utenom det🎄

    16. Eg elskar jula!! No om åra er førjulstida viktigast, med familiekos og baking og pynting. Som barn var jula, 17.mai og jonsok det kjekkaste i verda!

    17. Å, julesokker hadde vore kjekt å strikka! 🔝
      Og julaforberedelsane er begynt…. Heklar juletrær i varmen! 🤭 Julekorta startar eg på når det er dårleg vær…. Og det hender jo her i Bergen….🤭

    18. Aaaa det var ett lekkert garn, kunne vært gøy å prøvd. Redd det blir storhandel etterpå. Har begynt å hekle reinsdyr til jul alt. Neste prosjekt som ligger for tur er en makrame stjerne. Rett og slett for at i år vil jeg bli ferdig så jeg slipper stress i desember. Da vil jeg kose meg å nyte 🙂

    19. Her pleier jula å snike seg inn i hodet etter sommerferien. Tradisjonen er å alltid gi bort noen egenstrikkede gaver, så da er det bare å komme igang. Har et barnebarn som hadde digger sokker med glitter i, så da må det nok bli et par til meg og et til henne🤩
      Fortsatt god (jule-)sommer😊

    20. Elsker julen 😊. Dette garnet blir det flotte sokker av. Tenke på barnebarna på 9,5, 4 og 2 år, de hadde elsket de med glitter 😍

    21. Så fint garn😄 Eg hadde nok ikkje tenkt på jul nå, om ikkje du hadde snakka om det. Men jula er koselig, og travel. Mange familiemiddager. Julegaver blir stort sett kjøpt, men en og annen strikka gave blir det også. Takk for fin blogg!

    22. Elsker julen, men begynner nok ikke før til høsten med å lage ting. For et festlig garn, hadde hvert gøy å prøve seg på julesokker🧑‍🎄

    23. Har vert julegal i mange år, men nå setter helsa en stopper for å dra den helt ut.
      Heldigvis forhindrer det meg ikke i å strikke! Nydelig garn du har fått klo i😍

    24. Jeg er ferdig med alle julegavene, bortsett fra to til kidsa.
      Så, nå er det kosestrikk til ekstra julegaver (alltid en kompis eller venninne av kidsa som skulle hatt).
      Tenker og planlegger jul hele året.

    25. Elske jul med pynting til advent og fremover mot julaften 🥰 å lager selvfølgelig mange av gavene gjennom hele året 🤶🏻🧑🏻‍🎄

    26. Jeg elsker førjulstiden og jula men skal innrømme at når folk sier dem er ferdig med julegavene allerede blir jeg litt svett på ryggen 🙂

    27. Herlig. Jeg ELSKER jul og senest 1desember er huset fult pyntet til jul uten juletre. Juletreet må vi selv hente i skogen for å få den berømte prikken over i’en.
      Julesokker? Ja helt toppers 😅❤️🙌 Sitter klar med pinnene 😂
      Klem fra Anne Grete

    28. Elsker adventstia og tar det helt piano med forberedelser . Har lært meg at jul blir det uansett hvor mye eller lite man ordner og er fornøyd med det 😌god sommer

    29. Fy fela, det garnet var stilig!! 🤗👏
      Og jula den tenker jeg ikke så veldig på ennå, men har en kurv med diverse sokker og votter som er kjekk å fylle på i løpet av året. Forsvinner alltid noe derifra. Hekler også sitteunderlag gjennom hele året. Det er også fine ekstagaver å gi 🤗
      Ha en fortsatt fin dag! 🤩

    30. elsker det garnet. Jula var veldig spesiell for oss. men etter at barna ble store og vi mistet en veldig spesiell bror ble det sårt å feire jul

    31. Flink til å planlegge at jeg skal lage altmulig til jul, men starter alltid for sent til å få gjennomført alle planene 😄

    32. Jeg har et avslappet forhold til jul og juleforberedelser, men liker godt å lage julegaver sjøl. Og lekkert sokkegarn frister alltid! 😃❤️

    33. Jeg liker vel egentlig førjulstida, men planlegger ikke noe særlig nå. Pleier å planlegge julegaver i september/oktober, og å starte på dem jeg skal lage rundt midten av oktober.
      Feirer ikke veldig mye i jula, og i år blir den nok spesiell siden det er den første uten mor mi

    34. Koselig med jul, men det er litt tidlig å tenke på nå.
      Gaver strikkes i rykk og napp hele året.

    35. Tenker vel jul, handler og lager julegaver gjennom hele året. Var ferdig med 4 julegaver til i år i romjula i fjor, og planlegger resten av årets og neste år’s jul.
      Veit flere i familien ønsker seg ullsokker, så det blir en del av det i år.

    36. Liker godt førjulstida . Kjekt å starte med pynting allerede 1 des.

    37. Elsker jul og synes desember er for kort og starter gjerne pynting sent i november og så må alt dessverre bort igjen13 dags jul. Av og til får jeg ånden over meg og har heklet litt julepynt/julegaver men blir lite strikk til julegaver, det er ofte ønsker fra familien som blir strikket samt noen sokkepar da det er forbruksvare og gis når de er ferdig. Men julesokker hadde passet mine føtter perfekt🥰

    38. Vanligvis tenkes det ikke på jula før adventstida begynner, og det pleier å være tids nok….
      Men i år gjør jeg et unntak, for det garnet ser fint ut, og jeg kunne godt tenkt meg å strikke et sokkepar!
      Det kan bli en gave, eller to, eller til meg selv.
      Men aller først må jeg bli trukket ut!!

    39. Jeg er veldig glad i jula. Det ligger alltid noe hjemmestrikket fra meg under juletreet. Alt fra julekuler, sokker, votter til gensere og jakker. Hvis jeg vinner, skal jeg sannelig strikke et par julesokker til meg selv, og kanskje et par til barnebarnet Ella på 1 år.

    40. Førjulstiden er den som eg sette mest pris på, alt en forbereder av mat og pynt. Julegaver strikker eg gjennom hele året, nå i varmen går det i grytekluter og kluter. Men når høsten setter inn starter eg med sokkeproduksjon.

    41. Gjør håndarbeid gjennom hele året, og har ofte julegavene klar når desember kommer. Lestegarn i julefarger og glitter høres spennende ut og ville vært perfekt til julelester til små og store.

    42. Jul er hyggelig det 😊Jeg kjøper julepapir i romjula til neste år…. Eller er det kjekt å gi bort noe hjemmelaget og et par julegaver er allerede på plass i gaveboksen 🤶🏻🧑‍🎄🎅🏼🧦🧶🧶

    43. Desember er en koselig tid 😊 førjulstiden med planlegging av gaver er nok den kjekkeste for min del. Juledagene går jo fort. Har vært inne og snust på garnet tidligere, men ikke bestilt. Nå håper jeg det havner i en postkasse nær meg. Ha en fin jul i juli 🤪

    44. Er utrolig glad i nisser, og jul 🤶 – men uten å være hysterisk. Digger det garnet ditt!

    45. Hvert år har jeg juleverksted med 3 barnebarn. Vi lager liste over hvem i familien som skal ha gave, det blir ca 10 stk. Så lager de 10 gaver sammen og på lappen står alle 3 navnene. Vi begynte når de var 5, 5 og 3 år gamle, tvillingene ble 15 i år. Vanskelighetsgraden har økt med årene, kanskje vi skal strikke sokker på strikkemaskin i år?

    46. Er veldig glad i julen med masse kos. Strikker jevnt hele året litt småstrikk hvis jeg plutselig trenger noe ekstra. Har ikke strikket sokker med glitter noen gang så det kunne jo vært artig å prøve 😃 Ha en flott sommer 🌞

    47. Liker å stelle til jul eg, men blir nok noko svett inn i mellom og – spesielt i forhold til julegåvene 🎁

    48. Jeg kan godt strikke eller hekle juleting hele året, men selve pynting til jul har startskudd enten 1. desember eller første søndag i advent – og da har jeg gått en stund og gledet meg til det. Julesokker har jeg ikke strikket før, så det er nok på tide 😊

    49. Synes det er koselig med jul og forberedelser til jul, jeg. Gavelisten krymper stadig, så det er ikke så mange gaver å lage lengre. Skjønner ikke helt det, men folk synes visst gaver er slitsomme… Heldigvis koser vi oss med fridager og god mat, så advent og jul har blitt annerledes enn da ungene var små -men fortsatt koselig. Det eneste problemet er at alle kakeoppskrifter og snopoppskrifter er så store. Skulle ønske det var lettere å lage mange ting i små porsjoner for variasjonens del (vi er ikke så glade i kaker, men litt må man ha)

    50. Ville strikket de til min julegave søster. Da hun giftet seg og vi hadde utdrikkingslag i juni, feiret vi i med pyntet juletre, julegaver og julepyntet hus. Hun gikk julebukk i nabolaget og var julenisse på det lokale kjøpesenteret. Hun elsker jul…

    51. Jeg gleder meg til advent og jul. Strikker mye gjennom hele året. Det blir både kalendergaver og julegaver😀

    52. jeg er glad i julen.Baker litt julekaker, lager sylte,sursild,plukker tyttebær, så har til julaften, og ellers i året.I år blir jeg lage juleøl. Strikker også noen julegaver av div ting de ønsker. Og sokker av det flotte garnet, vile nok barn og barnebarn satt pris på 🙂

    53. Begynne å tenke på jul i oktober. Men det sokkegarnet såg veldig fint ut, så sendte julen en tanke allerede nå…

    54. Jeg koser meg med å planlegge julegaver og har i de siste årene prøvd å gi noe jeg har laget selv. Blir litt ekstra til barn og barnebarn da. Men har strikket kluter og sokker, lagd såpe og Ringblomstsalve, sydd varmeposer med ris i osv. Blir nok litt sokker i år også lurte jeg på om jeg skulle lage tennbriketter 😊

    55. Jeg grøsser nedover ryggen når det snakkes om jul så tidlig😂 men flott garn som kan bli flotte julegaver☺️☺️

    56. Så flott garn 🤩 Er vel blitt mindre julete etter som åra har godt. Men julesokker med glitter hadde vore tingen denne jula 🧑🏼‍🎄 Aldri feil med glitter 😊

    57. Så herlig garn du har klikket hjem og deler raust med oss.
      Nei, jeg er ikke glad i julen, men jeg svelger kameler på tvers og smiler pent og gjør det som forventes av meg.
      Drømmen er å gi F”¤#, låse døra og ta med gubben til en folketom plass uten glitter og stas. Er jo lov å håpe. Men realistisk er det ikke når man har barn med familie.
      Kan jo nå heller drømme om julesokker som jeg kan bruke på 1. dagen. Den dagen er hellig for meg. Ingen besøk og ingen matservering.
      Klem fra Liv

    58. Jul i juli er helt innafor!🎄🎄 jeg strikker ikke kjempefort og da er det greit å strikke sånn at jeg har på lager🎅🏻🧑🏻‍🎄

    59. Jeg gleder meg til jul og begynner tidlig å strikke gaver. Har barn, barnebarn og oldebarn som trenger sokker og votter, liker å ha god tid å ikke stresse i desember for å bli ferdig

    60. Passer perfekt. Er godt i gang med julegavestrikk.
      Kjenner mange som ville bli glade.

    61. Elsker jul, derfor er sommerens store fest JULIBORD med ribbe, pølse, karamellpudding og aquavit m.m. med hele familien på hytta. Så å starte på julegavene tidlig er jeg god på, perfekt å strikke på hytta.
      God sommer og i dag er det bare 172 dager til julaften 🥳

    62. Jeg er ikke julegal, men liker å være tidlig fetdig med julegavene. Brgynner dog ikke før etter sommeren med de som skal kjøpes. Og har dessverre en tendens til å komme på de lure strikkeideene i siste liten.

    63. Hos meg går det i julehobby og andre hobby,hele året.Elsker jula og alt julerelatert hobby.🧑‍🎄🤶🎅

    64. Jeg strikker sokker til julegaver hele året, gir til venner, familie og noen til Frelsesarmeen eller lignende.
      Begynner med juleforberedelser i god tid, men blir aldri ferdig med det jeg skal. Prøver igjen i år, kanskje jeg blir ferdig i år🙂.
      Elisabeth

    65. Kikker etter julegaver hele året. Koser meg med førjulstiden og kakebakst.

    66. Her i huset er det mange faste tradisjoner . Kaker, middager, desserter osv.
      Julegaver blir noe håndarbeid og noe kjøpt gjennom hele året.( finner ofte noen glemte overraskelser ha, ha).
      Dagene går fort så plutselig er vi midt i den koselige julestria.

    67. Ho ho …. her er det litt jul heile året. Eg synes d er litt koseleg. OG det føles så bra å komme inn på Tilbords og heile butikken har 50 prosent tilbud – så da vart det masse Mummi kopper med hjem. Meg liker

      Smil fra Ho monika

    68. Jeg er glad i julen, men helsen gir utfordringer når det kommer til hva som skal gjøres. Men jeg strikker som regel flere par sokker som blir gitt bort, så dette garnet hadde passet fint😁
      Baker litt, og din Usa-spesial har jeg laget de siste årene, den er riktig god

    69. Jul er koselig, men med årene har jeg kuttet ut stresset. Blir jo jul uansett. Prøver å planlegge gaver gjennom året.

    70. Jeg tenker jul neste hele året. Noe lages, noe kjøpes. Julaften, mannens bursdag 20 desember, samt at han får gavekalender hvert år. Til jul blir han 62, så det sier seg selv at det blir verre for hvert år. Jeg liker ikke juleaften, men alle andre dager i julen eeeeeeelsker jeg. Klem fra Birgitte

    71. Jeg er glad i julen og at den stykker opp den mørke og kalde årstiden. Jeg lar meg inspirere av deg bl.a og kommer så smått igang med laging av gaver i oktober/ november og koser meg veldig med det. 🤗

    72. Jeg har begynt å tenke på jula. Hekler flettet julekurv. Deles på blogg når den tid kommer.
      Som du vet har jeg Barndomsvenninna som strikker sokker til meg. Hun elsker jul!!! Kan aldri få nok og der er alt klart til første søndag i advent. Hun hadde elsket det garnet! Hun hadde elsket glitrende julesokker!
      Så hvis jeg vinner et nøste ville jeg gitt det til henne. Der hadde det blitt tatt i mot med hoppende glede. (Eller, hun hopper ikke så mye akkurat, men glad ville hun blitt.)

    73. Eg er nok ei som tenkjer på jul ganske ofte😅, då eg er ekstra glad i å strikke julegave til familien så det tar tid. Dette garnet såg «veldig» julete ut🤩

    74. Det beste med jula er forberedelsene😊 Liker å lage julegaver mellom annen strikk hele året. Har julegaver på pinnene nå også😊 Har mange som hadde blitt glade for et par julesokker🧑‍🎄
      p.s. Håper du åpner julekjøkkenet ditt i år også, for DET er kos❤️

    75. Jula er for meg familietid.
      Familien vokser stadig, og sist jul var vi faktisk 19 stk. julaften. Manglet da 2 eldste barnebarna som måtte jobbe. Besøk fra USA og østlandet.😀
      Dere kan vel tenke dere at det var et vidunderlig, herlig kaos??🥰
      Godt det ikke er slik hvert år, men moro var det når alle kan møtes! 🥰

    76. altså.. jeg eeelsker jula..og min jul starter i november og går ut januar🙈😄…pluss at j tenker gaver hele året🧑‍🎄🤶🎅

    77. “Kult” sokkergarn
      Litt “julete” men starter ikke før i desember

      Julegave strikk derimot er det fint å starte med i juli:)

    78. koselig med jul og enda koseligere med førjulstid som strikking av julesokker🙂

    79. Alltid glad i jula. Liker å være ut i god tid 🧑‍🎄blir stressa om jeg ikke får pyntet 1 des og ferdig med alle gaver minst en uke før jul. 🤞for å vinne det super fine garnet😃

    80. Jeg er vel det man kaller julegal😂 Elsker julehøytiden🥰🎄 Begynner på gaver i januar (både kjøper og lager). Ferdig pyntet til jul 1. advent (med juletre og hele pakka),så kooooser jeg meg med jul i huset i hele desember ++ Elsker også all tiden man får med familien i jula, da kommer barna hjem fra studier og vi koser oss sammen🥰

    81. Jeg synes det er vanskelig å tenke på jula i juli, men gjør det innimellom likevel. Sånn som nå. 😊

    82. Egentlig så synes heg at det er altfor tidlig med jul i juli, men strømper kan strikkes hele året. 👍😀

    83. Julen er for meg kvalitetstid med mine nærmeste, baking, kos, hygge og forventning. For meg er julen egentlig mest forberedelsene og adventstiden; den er minst like hyggelig som de få dagene vi faktisk definerer som jul. Så hva hadde vel vært bedre en litt garn for prikken over j-en i “julestemning”?? 😉

    84. Ho Ho. Er allerede igang med votte- og sokkestrikk til jul. 🙈
      Hadde vært kjekt med julegarn.

    85. Wow!!! Det var flott julegarn. Skulle gjerne hatt det. Hva heter det og hvem fører det? Pleier å bli noen par utover høsten. Gos sommer👍💝😊

    86. Litt tidlig å tenke på jula, men julesokker kan strikkes i god tid før jul 🙂

    87. For ett flott garn🤗det ville eg gitt til mammaen min som har Alzheimer,men fremdeles strikka masse sokka.
      Eg lika jula,men ikkje alt stresset rundt så prøva å være litt tidlig ute m pakker og mat

    88. Elsker jul, men klarer ikke begynne å tenke på vinter helt ennå, det må bli høst først 😁

    89. Hei.
      Jula er en familie og nære venners høytid. Vi er ikke en stor familie og vi har våre tradisjoner som vi setter høyt. Deriblant er nye ragger/ stikkesokker til familimedlemmene en tradisjon min mor har hatt. Jeg har overtatt dette etter at hun hikk bort. Hadde vert utrolig kjekt med noen egne juleragger❤️

    90. Jeg er spesielt glad i adventstida. Men glad i jula også. Da er store deler av familien samlet. Og jeg har jul i huset så lenge som mulig. Men synes det er for tidlig og tenke jul i juli.
      Nydelig sokkegarn som jeg ville blitt veldig glad for å vinne.

    91. Jula og forberedelsene er bare kos, null stress. Gavene har jeg full kontroll på, egenproduserte, ferdig i god tid før jul. Kjempekjekt å følge med på alt det flotte du produserer frem mot jul. Du er dyktig!! Sokker er kjekt og garnet ser fantastisk ut, heldig den som vinner.

    92. Jeg eeeelsker jul✨️, men er enig i at det blir litt styrete for noen få dager.
      Jula er så fort over lissom🤷🏼‍♀️

      For å forlenge kosen, har jeg også blitt med i gjengen som henger opp julegardiner i begynnelsen av november og pynter litt tidligere enn før🤭

      Julegavestrikken starter jeg med altfor sent hvert år, så det blir god fart på pinnene i innspurten🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️

      Jaja, nå er sjansen her til å starte tidligere med gavestrikken i år hvertfall.
      Jeg prøver meg….😉
      Tone

    93. God jul 😅. Synes desverre at jula starter altfor tidlig i butikkene når de finner fram julepynten i midten av oktober. Jeg pynter litt til jul, men over tid. Gardiner får annen farge, og litt ulik julepynt kommer opp. Jeg har ikke arvet min jeg mors nisse-interesse, hun har pr i dag ca 750 stk tror jeg. Hvis jeg ønsker å få litt ekstra julestemning, så går jeg “hjem” til mamma og det nissepyntede Julehuset hennes.
      Ikke så lett å tenke på jul når sola skinner og det er 25° i skrivende stund 😅
      Spennende garn du har i denne giveaway’en, som du nok en gang spanderer fra eget garnlager.
      Det finnes bare en som deg❣️

Siste innlegg