Gjenskap et Sommerminne – Gratis Oppskrift

Designet av Eleonora Tully

 

Det er mange måter å ta vare på sommer/ferieminner på. Noe fyller glass med sand fra alle strendene de besøker….Det er ganske stilig om du benytter deg av små glass og lager en form for “installasjon” f.eks. Andre plukker med seg koraller og må betale dyyyyrt om det blir oppdaget, eg har alltid hatt lyst å ramle over en stooor konkylie på ei strand…husker eg jaktet litt de gangen me var på strand i Libanon…mulig man må enda lengre avgårde…En tropisk strand kanskje? Eg vet man kan kjøpe et f.eks på Ikea o.l, men for meg blir det litt sånn “harry”, skal eg ha en så må eg finne den selv 🙂

Andre måter å ta vare på ferieminnene er jo helt klart å hekle et teppe, kreér minnene med heklenål og garn –
Easy Peasy! *humrer* Garantert koselig, ser for meg at freeform hekling er greit å praktisere f.eks

 

 

 

Designet av Eleonora Tully

 

Dette teppe inneholder akkurat de fargene eg forbinder med sol, varm og syden – blir palmesusteppe dette her!! Oppskriften består av bilder, video og godt forlart tekst på hvordan du enkelt kan gjenskape
feriebilder/minner inn i et teppe. En kjekk og kreativ idé!

Har du hatt en fantatsisk storbyweekend? Garantert at det kunne blitt et flott teppe!! Ahaa tenkt deg at du skal hekle deg et juleteppe basert på minner fra et digert julemarked!?? Oj Oj….DET kunne blitt noe det:)

 

TROPICAL SHORES BLANKET
Bildene Over
Str 106 cm X 130 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Ahaa herlig tanke at det er “fri” i dag, garantert at denne helga går i surr for meg, får vel en saftig søndagsfølelse på lørdag vil eg tro! Jaja, bare eg husker det er mandag på mandag for da skal eg til frisøren,
det er alltid like herlig 🙂

I går kwell tok eg et ryddeshow på Hobbyrommet, begynte å bli plassmangel på skrivebordet. Fikk også strøket alle 14 perlebrettene så kanskje eg må få montert litt i dag. I morgen må eg komme meg en tur ut på Kreaktiv…begynner å gå tom for “Klemme”perler og uten de stopper det i grunnen opp. Kanskje eg rett og slett kan starte på den barnejakken i dag? Male litt hadde vært gøy, tja, kanskje det ja….

Kanskje eg skal tømme bade for klær? Bare lempe de inn på vaskerommet og håper at den “GodeFe” tar seg av resten…? Tvilsomt...Ja for eg kjenner at eg faktisk trenger en fridag, og ikkje en fridag hvor rotet bare kan vente på meg til eg orker, men en fridag hvor rotet faktisk blir tatt hånd om…*Er lov å drømme*

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg