GJETT KA EG SKAL!??

 

Alltid herlig når pakker som dette daler ned i postkassa og spesielt i forkant av en fridag! (Dvs stengte butikker
og ingenting eg må ut å ordne) Vil tro eg blir sitter å plundre med dette i kwell, måtte sende en bestilling på noen flere av
disse glassene….MÅ ha systemer 😀 Glassene er små og helt perfekte, er de eg bruker til Hama Midi 🙂

 

 

 

 

Skal eg tro på responsen på denne type armbånd er det bare å perle i vei og krysse fingrene 🙂 Som sagt;
Eg føler det er udrøye perler, men ble ganske kjapt en favoritt hos meg + eg syns det var fint å kombinere de med beinperler 🙂 Kan fort blir en del armbånd både til han og henne.

 

 

 

 

En annen ting som kom i posten var boka til Vivian – Mamma På Hjul! Har lest 2 sider, eller dvs eg leste “Timeglasset” på baksiden først og allerede der kom tårene, så ja, dette vil eg si er ei bok me alle har godt av
å lese. Er virkelig takknemlig for å ha blitt kjent med Vivian og eg håper av
hele mitt hjerte at hun får være her lenge ennå ♥

Ta kontakt med Vivian ⇑ og kjøp boka du også! Hvis eg har skjønt Vivian riktig skal inntekten gå til å lage minner og opplevelser sammen med familien – Måtte de få ei smellfeit minnebok ♥

Ok, nå skal eg begynne å kreere litt her på Hobbyrommet mitt,
hva skal du bruke kwellen på?

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Armbåndene mine begynner å bli slitte, unntatt de svarte perlene, for de er vel helsvart gjennom.. tok dem av meg i går, må spare litt.. boka har jeg også, ikke lest ennå, tenkte jeg skulle gjøre det på flyet, passelig størrelse for en flytur. I kveld skal jeg spise kyllingwraps, kos deg med dillinga i kveld Vibbe 😘

      1. Hmm så rart med de perlene da, høres nesten ut som du trenger deg noe nytt 🙂
        Eg laget 3 (i serie) til meg selv i høst, men de er like fine, mulig det er litt forskjell fra perle til perle. Boka er nok perfekt til en passe lang flytur 😀 Kos deg du og, eg er i full sving her på Hobbyrommet 🙂

    2. Jeg fikk og boka til Vivian i posten i går. Har kommet et stykke på vei. Sterk historie, og jeg sitter bare og tenker for ei dame!! Hun er beintøff!

Siste innlegg