Glad i Holst Supersoft?? – Strikkeoppskrift

Designet av Lotte Vahlkvist

 

Eg skal ikkje si hva eg har gjort, eg skal vise når tiden er “inne”, men eg kan jo si det sånn at Helle Holst la ut at det var tilbud på Holst Supersoft….SÅNN kan man da ikkje bare si til meg…! Oj Oj! Derfor passet det jo så fint at denne wrap`n plutselig poppet opp, ja for den er strikket i nettopp Supersoft 🙂

 

 

 

Designet av Lotte Vahlkvist

 

En wrap i Supersoft blir jo sååå lett og luftig at du sikkert kan bruker den som vanlig sjal/skjerf også, perfekt til sommeren f.eks. En lett wrap rundt seg ute i sola, helt toppers om det ble litt mye sol på skuldrene 🙂
Uansett et drømmeprosjekt i forhold til garnet 🙂

 

IT`s A WRAP STOLE
Bildene over
En størrelse
Dansk/Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag altså, ut på trening, møtte opp i god tid.…me var vel ca 10 stk, men ingen trener…Me sjekket nett og der sto det at treningen var avlyst 🙂 Jaja, søs og eg dro de andre med oss rundt Mosvannet så litt aktivitet ble det jo. Etterpå fartet me litt rundt, bla innom Skjæveland Gardsutsalg. Nå er eg hos Amira og de, ble hentet i ettermiddag. Skal til legen i morgen tidlig og siden eg ikkje har bil var det veldig greit å være her.
Legen min er 100 m bort i gata.

Har fått bekreftet via forsikringen nå at motparten har levert inn skademelding og at de tar på seg hele skylda for at min bil er “smadret”, så da blir det nok også leiebil på meg…det bør det bli…Men ok…
Tenker at det MÅ bli en Give Away/Konkurranse til helga! Gled deg!!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Så lekre farger og snedig modell som gjør det til noe ekstra. Sitter på fingrene.
      Greit å ikke bare stikke hjem igjen når treningen er avlyst, men ta en runde. Er jo klar og motivert for trening.
      Vært på “trening” jeg også. Valpekurs er ikke bare-bare for en gammel skrott.

Siste innlegg