Glad i mønsterstrikk? -Strikkeoppskrift + Viktig INFO!!

Designet av Denise Hebner

 

Altså, altså….! Dette er ei opppskrift du bør plukke med deg, hvorfor skal eg fortelle litt lenger ned! Garnet som kommer opp som forslag er Zauberball, et nydelig flerfarget sokkegarn! Eller du kan bruke “vanlig” flerfarget sokkegarn på ca 400 m. Ser at designeren selv her opererer med mange smånøster, det går også fint,
men noen flere tråder å feste 🙂 Velg det som passer deg best.

 

 

 

Designet av Denise Hebner

 

Mønsteret er av den klassiske og tidsløse varianten og gjør seg virkelig godt i flere farger ♥ Noe eg i allefall kan garantere er at du får deg et kjempekjekt strikketøy du ikkje klarer å legge fra deg…“Bare en omgang til…” Eg holder på å planlegge en Give Away her på bloggen, kom plutselig på at DET var en stund siden, driver også å planlegge JULEKOS i desember! Woop Woop! Har sendt av gårde en kraftig bestilling på go`saker og da kan du få brukt for denne oppskriften, eller en lignende om du er glad i fargerike sokker! Du får bare følge med her inne, regner med eg har pakken i posten i løpet av uka og da fixer eg fort! JuHuuu Det er såååå fint og stilig ♥

 

ISLE OG SUNSHINE SOCKS
Bildene over
En størrelse som passer de fleste
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Åååå for snart 2 uker siden var eg hos Synsam å hadde sånn årskontroll på øynene, måtte ha nye glass og da ble det en helt ny brille. Skulle egentlig gjort dette i fjor, men eg fant aldri en brille eg likte…Vel, eg fant en som eg trooor eg kan trives med, eg er sær og vanskelig når det kommer til briller og er definitivt det verste eg vet å kjøpe prøve!! Klokke 17.45 på lørdag så eg Sms`n de hadde sendt meg på ettermiddagen….Brillen var klart til å hentes!! ARG! Var litt sent det da, så i dag skal eg ut å hente – SPENT! Det eg oppdaget sist eg var ute på Tasta Senteret var den STØRSTE Normalbutikken eg har sett! Gjett om eg skal svinge innom å kikke i dag eller!?!? Kanskje eg kan begynne å plukke litt til ungenes kalender! Woop Woop! Pleier aldri å være sååå tidlig, men greit hva eg kan putte unna i god tid….så lenge eg ikkje glemmer det ut…! Får legge det på et lurt sted! *Ikkje sant!*

For øyeblikket skinner sola og det er 6 grader, fina været! Regnet kommer litt senere og i morgen tidlig har søs “lurt” meg med på trening! Jepp, ute i skogen nede ved vannet! Der skal eg våkne i morgen! Turistforeningen har noe som heter friluftstrimmen serru…Har sett på det før og tenkte….njaaa, det hadde sikkert vært gøy, vel da ble det med tanken….og i morgen skal det testes! Tviler på at eg er like myk som eg en gang var, men balansen er uansett alltid fornuftig å trene på! Nå er det frem med treningslongsen…mener eg har en lengst bak i skuffa!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Gleder meg til du begynner med adventsprosjektene dine, det er så koselig😊 Kom gjerne med tips på hjemmelagde godterier i tilfelle det må bestilles noe😉

Siste innlegg