Glad i Rillestrikk? – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Nicola Susen

 

Passende sokker i tiden dette, virkelig et par gla`sokker! En morsom variant som både er i riller og striper – Jøss, ganske enkelt helt perfekte vil eg si 🙂 Når det kommer til Nicola Susen sine oppskrifter vil eg si at det er noen av de virkelige bedre oppskriftene eg har lest + de er for alle! Ingen faste størrelser (Dette gjelder plaggene hun designer) men hun lærer deg hvordan du kan strikke plagg som passer deg og din kropp – Er ikkje det flott vel? 

 

 

 

Designet av Nicola Susen

Designet av Nicola Susen

 

Disse sokkene er selvfølgelig strikket i sokkegarn, faktisk er det ZAUBERBALL som er brukt, et garn du får i de flotteste fargene 🙂 Denne fargen er brukt i disse sokkene – AKKURAT det nøste som eg har liggende på hylla mi ♥ Det er bare å finne frem pinne nr 2,5 mm så er du i gang, å ja ja, oppskriften er selvfølgelig gratis og skulle du trenge litt hjelp til oversettelse kan muligens denne være til hjelp 🙂

 

 

LONGITUDINAL
BIldene over
Str fra Baby til mann XL
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Onsdag gitt, ja og været fortsetter å vise seg fra sin beste side og ikkje minst nærmer det seg ei halvgalen helg!! What What What! Hadde noen sagt til meg i høst at eg skulle gå opp Fløyen denne sommeren hadde eg garantert trodd det hadde klikket for vedkommende! Eg får trøste meg med at eg nå har gått opp flere topper som er brattere enn Fløyen, så litt trening har eg da 🙂 Får satse på at det ikkje blir FOR varmt! Er jo meldt fint og flott på lørdag med 24 gr, er jo lov å håpe at Yr har blingset med noen grader! Er fortsatt sår i pannen og nesen etter Tananger dagene, men satser på at det er over til da. Tenker eg må ut å gå litt i dag, en runde her i Tananger tror eg kan bli herlig i finværet. Ut og ned til sjøen blir bra. Har egentlig lyst å gå på Myklabust/Risnes å se om eg treffet på geitene som er der, men er litt redd for å “Gå på” disse små babybambiene ♥ Er visst nok mange av de!

Sånn ellers er eg virkelig på vei inn i ei skikkelig boble på Hobbyrommet! Nå er det jul og messe som er i fokus. Det kribler i alle tærene og har lyst å lage alt, er ikkje alltid like enkelt å bremse seg selv 🙂

 

 

 

HA EN SUPER DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Med de turene du har gått i det siste tror jeg ikke Fløyen blir noe problem for deg🙂 Du klarer nok fint trappene opp Ulriken også. De skulle dere tatt søndag morgen før dere kjører hjem igjen🙂 God tur🙂

Siste innlegg