Gla`i Farger? Da er denne jakken perfekt til deg! – Svensk Strikkeoppskrift

Designet av Emilia Jensen

 

WOW! For et fantastisk flott og herlige eventyr!! Unødvendig å si at eg falt fullstendig pladask og hodet er allerede langt inne i Garnlageret mitt på jakt etter garn og ikkje minst farger! Jakken er strikket i Merino med en strikkefasthet på 22 m/31 row og eg vet om flere typer Merinogarn som egner seg supert og felles for de alle er at det er masse fager å leke med 🙂 Blir ikkje stort bedre enn dette gitt!

 

Designet av Emilia Jensen

 

Er ganske sikker på at det er en fryd å strikke på denne, ikkje bare fordi det er masse deilige farger,
men det er jo STRIPER!! O`la la!! *Vibrasjoner i lilletåa*

Bare en ting: Slå løst håret!!

 

 

KRAIT CARDIGAN
Bildene over
Fra 86 cm til 132 cm i overvidde
Strikkefasthet 22m/31 row=10 cm

 

 

* * * *

Jaggu meg er det ikkje snart kwell – Igjen! Sløver meg litt gjennom dagene for tiden, men skal klare meg uten kwil i dag også! Tidlig i seng og tidlig opp i morgen bare for å komme meg inn i en god døgnrytme. Ingenting er bedre enn å stå tidlig opp når det nærmer seg sommer. Vil jo ha mest mulig ut av dagene og ikkje sove de bort. Nå skal eg nyte et par timer helt i fred og ro sammen med strikketøyet. Av alle ting har eg strikket den samme pinnen 4 ganger i dag!! Den består av fletter ganske tett over hele pinnen, noe med 2 og 2 masker og de andre med 3 og 3 m, har klar gang på gang og tatt 2 m på den ene med 3 flere ganger og alltid endt ut skjevt.
SÅ ja, eg har strikket mye i dag bare eg ikkje har kommet noen vei!

Nå har eg dessuten litt mat i magen og da er nok også tålmodigheten noe bedre. Det er en kamp med det siste Erle nøste nå og eg er stadig like optimist, men kom jo på at det skal også strikkes litt hals!! Nå vil ikkje Amira har den store halsen som er på kjolen, men en mye smalere så mye garn trengs ikkje. Jaja det er bare å sette i gang for når alt stenger til påske skal eg være klar for å kose meg med PåskeProsjektet: GlamSokker ♥
Dvs onsdags kwell!! Best å få opp dampen her enten eg orker eller ei 🙂

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe trøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg