Gleder du deg til JUL? – Gratis oppskrift

Designet av Lisa Hooper

 

Hadde overhodet ikkje noen planer om å blogge i dag….så ja, når DET skjer da er eg dårlig altså…sukk…
Shit days!
Men, eg ligger jo her da vettu å plundrer litt på pc`n uansett og da rullet plutselig dette teppet over skjermen!! ER DET MULIG!?!? Et skikkelig juleteppe, og helt gratis!?!
Det må man jo bare ta til seg og legge det fint inn i julemappen ♥

 

CHRISTMAS ADVENT BLANKET
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

Følger man oppskriften i forhold til heklefastheten blir teppet 115 cm X 115 cm. Vil du ha et større teppe, ja så utvid det da 🙂 Strekk bildet med å f.eks hekle flere snøkrystalllapper i lengden så får du mer et pledd til å slenge
i sofaen. Uansett, et teppe på 115 X 115 kan jo fint bare være et teppe du legger over fanget når du sitter
i sofakroken, eller om du kun vil ha det til pynt. Juleteppe er juleteppe og dette var veldig koselig. Eg hadde selvfølgelig valgt å hekle det i ull og ikkje acryl…Ikkje sant!

 

Våknet litt før 5 i dag, lå å kjente etter før eg åpnet øynene og kjente at feberen var på plass og at eg ikkje kjente noe tegn til bedring…sukk…orker ikkje…5.dag i dag, 3.dag med feber…Føler for å prøve meg på en dusj bare for å lukte godt haha Er i grunnen ganske så skambanket. Får nå se hvordan denne dagen blir

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg