Godt det er helg i morgen!

 

Siden denne helga ble fullstendig ræva blir det helg i morgen om formen er tilbake. Mulige eg burdet svippet ut en tur til legen å ta noen prøver bare for å se hva som skjedde i helga…Var på nippen å ringe til legevakten i natt, men så vet eg jo at når eg går der i fra er eg sjelden klokere…La meg tidlig igjen i dag og sov til nærmere 18, har hatt meg en dusj, men er fullstendig utslitt...Godt det har vært mer eller mindre storm hele helga både med regn
og snø, hadde jo planer om å legge ut på tur, men bare en tur over stuegulvet ble en bragd for å si det sånn…

Sitter nå her på Hobbyrommet da vettu, men eg vurderer å flytte meg til stua å slenge beina høyt og ligge litt bakoverlent mens eg får med meg hvem som vinner Farmen…Ååå irriterende med slike dager når alt,
absolutt alt er et ork…

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg