Gøyal Barnekjole + et skjørt til mor

Designet av Owl Croft Designs

 

Hvis ikkje dette er en perfekt VÅR-Kjole, ja så vet ikkje eg! Hva er vel mer koselig enn når dyrene slippes på beite? Eller du? Hva med noen årets lam? Aww Alt dette kan du galant strikke inn i denne koselige kjolen, eller tunika`en om du vil, ja litt sånn som passer best rett og slette: Klikk og lim i mønsteret og se hva som passer for deg 🙂 Måten selve kjolen er på er genial for denne vokser med barnet og kan brukes i mangen år: Først kjole, så tunika og til slutt en topp 🙂

Er jo ganske sikker på barnet kommer til å elske den!

 

BUILD YOUR OWN BARNYARD JUMPER
(Det er en tunika/kjole sak da)
Bildene over
Str 12 mnd, 2-4-6 år

 

 

 

 

Designet av Owl Croft Designs

 

Er jo extra stas om hu mor har et passende skjørt haha
Kan garantere at dette er kjempegøy å strikke! Eg lover 🙂

 

 

BUILD YOUR OWN BARNYARD
Str 91 cm til 122 cm i hofteomkrets

 

 

* * * *

 

JuHuuu da er det endelig fredag og med Helgekosen i hus kan eg bare ta det helt rooolig! Ali er ikkje på topp, men han hadde i allefall ryddet kjøkkenet da eg sto noe som betyr at eg faktisk kan gå rett i dusjen etterpå! Woop Woop! Kanskje dette blir dagen eg vier 100% til strikketøyet?? Det eneste eg skal gjøre er å lage Chili Suppe i kwellingen når ungene kommer hjem 🙂 Det er enkelt og går kjapt, men akk det er såååå godt! ♥

 

Det var en del som opplevde meg som “stille” i går haha Sånn er det vel når ganske mangen er vant med at det postes innlegg fra meg både morgen og kwell, meeeen når eg blir Blokket på Facebook så er det ikkje mye eg kan gjøre. Eg hadde kun mulighet til å poste på min egen private side + den “Tante er fortsatt Gal” siden. Innlegget du evn “mistet” i går var DETTE KOSELIGE HER og så håper eg at FB er snill med meg i dag 🙂

 

Men nå? Nå er eg klar for en lang dusj inkl hårvask!
Etterpå er det som vanlig på med koseklær og frem med strikketøyet 🙂

 

 

 

 

 

GRATULERER MED DAGEN
OG KOS DEG MASSE!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

2 kommentarer
      1. Takk skal du ha 🙂
        Nå ser det endelig ut som at blokkeringen er opphevet og eg har klikket meg gjennom en haug med sikkerthetskontroller 🙂 Krysser fingeren nå 🙂

Siste innlegg