Gratis Julestrømper til hele familien!

Designet av Winwick Mum

 

I følge kalenderen og de på P4 så er det første høstdag i dag….derfor? Bare å sette i gang med julestrømper til familien for nå går ukene fort og eg garanterer at innen en måned så kan me spise julemarsipan
om man ikkje kan holde seg *ler*

Eg elsker jo jula og alt som følger med, det beste er å gjøre det lille extra. Julesstrømper er jo en av de tingene, sokker som dette smetter du ikkje på deg i mai f.eks – Ikkje eg i allefall! Derfor er jo dette strømper som bør være ferdig innen 1/12 og brukes hele desember 😀

 

 

 

Designet av Winwick Mum

 

Det er virkelig noen delikate strømper, strikket i tynt sokkegarn – 400m/100gr. Kan fort bli varmt når det fyres for fulle mugger så tynne ullsokker er absolutt noe man bør ha i skuffen. Eg har ingen sokkeskuff lengre…Siden omrokkeringen av boder, rom og div er alle mine ullsokkert fortsatt i en pose plasert på hylla inne på “ny”boden…Må jobbe med å frigjør en skuff tenker eg.

 

GRETEL CHRISTMAS MOTIF
KNITTED SOCKS

Bildene over
Str fra liten til stor
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det å stå opp før, eller samtidig med fuglene er ikkje heeelt min greie lenger, selv om det egentlig går veldig fint. Det største problemet med å stå opp sååå tidlig er å legge seg tidlig nok! Uansett når eg legger meg setter eg aldri alarmen på lengre enn 6,5 timer frem – Sover eg mer eller mindre enn det har eg funnet ut at dagene blir mindre bra. Dette har eg “forsket” på i flere år *smiler* I følge klokka mi har eg sover 6 t og 35 min i natt, dvs eg sovnet klask i natt….startet med 6 min lett søvn før eg var langt inni den dype over en lengre periode…Søvnkvaliteten
i natt har allerede lagt grunnlaget for at det bør bli en bra dag! Trenger det i dag gitt!

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg