Gratis og helt GENIAL! -Denne trenger du!

Designet av Katerina Mushyn

 

Noen gang kommer man over et design som man syns ser enkelt ut, men så tenker man at det sikkert er komblisert nettopp fordi man trooor det er enkelt. Er du med? Uansett, dette er et sånn type design, når det i tillegg er på russisk så har man i grunn lett for å gi opp uten å i det hele tatt starte! Skjønner det godt, men vettu?
Denne halsen her fixer du lett som bare det eg lover!

Selve “oppskrifta”, eller den tekniske info`n, står skrevet på engelsk – så den er grei, utover det snakker damen russisk som sagt. Ingen problem! Det må eg si, det er faktisk første gang eg syns russisk var behagelig å høre på! Jepp, denne oppskrifta er på film. La meg forklare:

 

 

 

Designet av Katerina Mushyn

 

Hvis du klikker på linken rett under her (Store bokstaver) kommer du dit hvor du får vite det du trenger for å starte, som pinnestørrelse, garn, strikkefasthet og hvor mange masker du skal legge opp. Ja, og hvor langt du skal strikke. Mer enn det trenger du ikkje med det første. Når du har strikket ferdig klikker du deg inn HER (gjør det gjerne med en gang og lagre filmen til du trenger den – det er You Tube) Når du så er ferdig å strikke kan du sitte klar med nål og tråd mens du ser filmen. Det blir vel nesten som da me strikket firkanttøfler i “18 pil og bue”!;
Man monterte et par og glemte det aldri, så ja, dette fixer du! Eg har trua 🙂
Blir mange flotte halser under juletreet i år vil eg tror 🙂

Dette er samme dama som har bla DISSE geniale tøflene!! <—-De er forresten superkjappe å strikke nå før jul, ja du rekker garantert flere par før du får snudd deg! Kanskje t.o.m før helga er over også kanskje!?
Jaggu ikkje godt å si 🙂

 

 

SNOOD EASY RECTANGULAR
Bildene over
Str 30 cm X 50 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

Eg er ganske optimist av meg så derfor TROR eg at Halloweenstæsjet mitt er ferdig montert før eg legger meg
i kwell! Startet jo SELVFØLGELIG på en ting til i går kwell!! Her snakker med “100’vis” av små deler….
Ikkje sant….Har 2 små deler til, men eg må stryker et brett først for brettet eg bruker har eg kun 1 av!! Ka e greia med det liksom!? (Må kjøpe flere av den typen) Men eg har trua, som alltid! Før eg overhodet kan TENKE på perler må eg jo som alltid rydde kjøkkenet, det har noe med å få ro i sjela!! Når eg så er ferdig og alt er montert da skal eg rydde spisebordet og legge tilbake duken, dill og sååå skal eg la spisebordet se ut som et spisebord noen dagen før eg kaster meg over jula igjen! Begynner å nærme meg mål hva gjelder julepynt, men du husker hva eg sa i vår? Før me vet ordet av det så sitter me der og har litt liten tid! Jepp, men eg har heldigvis perlet MYE til jul allerede, men eg har en stor narr som skal perles! Har funnet et bilde, ikkje mønster, av den eg ønsker så da er det jo bare å sette seg til rette og TELLE! Trooor eg skal starte på den på tirsdag, ja eg er litt opptatt på mandag ser du så da blir det nok ingen perlerier. Frem til da får eg jo strikke, det var de sokkene eg skulle ha ferdig vettu…*Rister oppgitt på hodet av meg selv*

Men du?? Hvilken dag er det i dag!? -Det er lørdag! Hva skjer i dag? Iiikkjeee sant! Det er trekning av
Give Away`n! JuHuuu Eg skal ikkje gjøre det før i kwell så om du fortsatt ikkje er med har du muligheten ennå!
Klikk deg inn HER og bli med. 🙂

Jaja, da får eg jo bare rusle på kjøkkenet da…

 

 

LAG DEG EN DEILIG
LØRDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg