Gratis og noe av det enkleste!

Designet av Gina Michele

 

Stort enklere kan det ikkje gjøres, ja selv de yngste som nylig lærte å strikke fixer dette. Design, interiør, ja og ikkje minst julepynt er sååå mye om dagen at ingenting blir feil! Det litt rustikke (Rare?) og aldeles ikkje helt perfekte er
i vinden som aldri før 🙂 Juletrærene over her er så enkle at du kan produsere en hel skog under nyhetene.
I jula skal jo det meste være koselig og da sklir disse rett inn.

 

EASY CHRISTMAS TREES
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Gina Michele

 

Ingenting i veien for at du kan montere det første juletreet også. Du kan gjøre som på bildet her ⇑ eller du kan montere ett og ett tre. Stammen er ei kanelstang (det er jo tross alt jul) og slike “plater” kan du enten sage til selv, ellers så finner du slike på de aller fleste hobbybutikker 🙂 Dette er en type julepynt som sklir rett inn her
i heimen siden det er EG som bestemmer i jula haha

På fredag kommer min lille grandniese på 5 her om morningen og skal være heeele dagen! Gleder meg ♥
Prøver å planlegge litt hva me skal angripe den dagen, eg sa til henne at me kunne lage julegaver. Nå har ikkje hun helt lært å strikke så for at me ikkje skal produsere en hel haug med smykker vil eg finne på noe mer julete. Tanken er reinsdyr, engler og julenisser så eg bøøør svinge innom Kreativ etter noen stooore treknapper…
Ellers har eg nok det me trenger på Hobbyrommet 😀

 

EASY CHRISTMAS TREES
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og kvalm…Utiiidig kvalm! La meg kvalm i går og våknet kvalm i dag…..skylder KUN på Ali fordi han laget noen “kaker” som eg EGENTLIG ikkje liker….men eg spiste likevel fordi de var jo litt gode….! Håpløst! Eg liker konsistende for egentlig smaker de ikkje noe spesielt, er jo nesten bare sukker! Men det verste er lukten/duften/stanken(!!) når noe kokkeleres, etter disse kakene hang det en søt “eim” igjen over alt. Mange vil nok si at det duftet godt, men eg er veldig var på matlukt så eg var jo i grunnen kvalm før kakene var ferdig! Satt på Hobbyrommet å hakket tenner med vinduet på vid gap! Jadda, neida så.…sånn er det med den saken!

Ikkje for at det har noe sammenheng, men det verste eg vet er når noen sier: “Åååå ja men du MÅ smake for det er kjempegodt!” Nei, eg liker det ikkje, eller eg tåler det ikkje“Jammen det er jo så godt!”. Det blir som når Ali etter dusjen på lørdag klasket parfyme på halsen og eg sa “Gå vekk eg vil ikkje ha den på meg for eg får vondt
i hodet”
“Jammen det er bare bittelitt og den lukter godt” – Eg svarte bare at er man allergisk mot peanøtter kan 1 nøtt potensielt drepe deg….Om det er 1 dråpe eller ei bøtte med parfyme, spiller ingen rolle om den er god eller ei hvis det er FEIL lukt = Migrene. Ennå henger det en søt “eim” igjen etter steikinga i går…så det blir luftings gjennom dagen + eg skal gå rundt å “skyte” med litt HAPPY BUDDHA!

Vel vel, eg har litt monteringsarbeid på agenda`n – See U!

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Fine små juletrær! Tror butikken du snakker om ikke heter Kreativ, men Kreaktiv. (den ute på Kvadrat) :))
      Skal en tur selv dit nå i uka å kjøpe perler. Siden du har vært der på perlesanking så lurer jeg på om de har stort utvalg eller?
      Kanskje du kan svare på det. På forhånd takk. 🙂

Siste innlegg