Gratis Sokkeoppskrift på Stilige Sokker

Designet av RoseHiver

 

Me har for lengst blitt enige om at sokker kan man aldri få nok av, så når det da popper opp et par helt gratis…
Vel, det er jo bare å rake med seg oppskrifta! Ikkje sant vel!? Å ja, eg er fullt klar over at oppskriften er på engelsk, men nå har me strikket i sååå mange år at det er innafor å prøve seg, ikkje det? Trenger du litt hjelp til det som kanskje er litt vanskelig kan du plukke med deg denne oversettelsen 😀

 

 

 

Designet av RoseHiver – Strikket av SweetBamboo

 

Som du ser kan det bli både lekre og snaisne sokker, 2 ulike er da slettes ikkje å forakter heller 🙂 Kan bli mange varianter ut av disse sokkene! Ahaa nå ser eg det, disse sokkene er strikket av Skinny Bugga! Et garn eg gikk bananas i for noen år siden, tror ikkje det er å få tak i lengre…sukk…
Uansett
, garnet ligger på rundt 400 m pr 100 gr.

 

ABSTRACT RHOMBUS
Bildene over
Str dame large
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag er eg sur og skikkelig irritert på meg selv!! For en stund siden la Turistforening ut en tur i Stavanger hvor turleder skulle være Rune Bjerga (En morsom lokal komiker!) Søs meldt oss på så. Nå er jo søs på Kreta da, men eg hadde planer om å gå turen i morgen…Vel…Står opp i dag, scroller meg gjennom nye story på Instagram og der kommer det en update fra Turistforening…Filmsnutter fra tur med Rune Bjerga…! WHAT!?? Oj! Da ser eg det, den 18. er jo I DAG!?!? Hvor har eg det fra at den 18. var i morgen!?? Skjønner det ikkje! Var jo alt for sent å dra ut for meg for selvfølgelig våknet eg halv 11 i dag!! Ble sent i natt, men hadde eg visst det var tur i dag og ikkje i morgen, ja da hadde eg hatt alarmen på tidlig…Noen ganger altså, blir så oppgitt av eget hodet…Sukk…
Vel vel,
eg får surmule inne på Hobbyrommet i dag da, skal også koke opp eplegeleén,
men eg hadde gledet meg til denne tur…Søren heller!!

 

 

 

HA EN STRÅLENDE MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Kanskje like greit å bli hjemme i dag. Ser jo tordenværet er på gang hos deg. Hvi Lightning map stemmer.
      Og disse sokkene var en fristelse. Tipper Arwetta blir bra.
      Segner med at smilet og roen kommer på plass når du entrer hobbyrommet. Hvis ikke får du “kose” deg som best du kan med en surmuledag. Lov å bli skuffet og gi uttrykk for det.
      Klem Liv

      1. Jadda her tordner og lyner det, samtidig som FB-Feeden min fylles opp med bilder fra noe som ser ut som en kjempekjekk tur! Det er en fin tur inne i Stavanger i morgen også, så da må eg opp tidlig om eg skal rekke den. Å møte kl 10 som innebærer at eg må kjøre bil er i det tidligste laget for meg, men eg har den som et mål i morgen. Det blir uten Rune Bjerga da, men tror turen blir flott likevel 😀

Siste innlegg