Gratis Sokkeoppskrifter – Har du litt restegarn i kurven?

Designet av Helena Joronen

 

Sokker som dette er jo nesten de beste! Selv om det er mønster til disse virker de likevel helt vilkårlige, og DET liker eg 😀 Her har du sjansen til å få brukt opp de minste resten og det er jo positivt, la restene dine får skinne!

 

RUTHIE
Bildet over
Str 38 – 43
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Helena Joronen

 

Vel, her har du altså 2 flotte oppskrifter, begge har et farget mønsterchart som er enkelt å følge. Plukk ut fargene som gjør deg gladest, husk at du har det gøyest med morsomme sokker 😀

 

ESTHER
Str M – L
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det ble en lang dag før eg fikk satt meg ned! Eg satt meg ned kl 20 for å se på The Voice og kose meg med en Boba vettu 🙂 Tok Snapchat meg meg ut i dag og shoppet diverse Boba for det viste seg jo at IMS hadde mange varianter!! Var så på SUS, hjem å hente Ali, og ut på handel…var hjemme igjen i halv 4 tiden. Dib hadde laget deilig pasta før han gikk på jobb og det passet supert siden eg ikkje hadde spist før eg gikk. Satte meg ned
å drodlet og spiste litt før det bare var å svinge seg før helga var i gang! Fikk nå brettet noen stativ med klær
og satt på mer klær, skal ut å henge opp en maskin til etter på, men SÅ er det helg!

 

 

 

 

Eg har prøvd meg på et microdrodleri, å ja, det ER lite! Selve motivet er ca A6 str, det er på er A4 blokk. Tegnet kun med str 0,03 mm – Deeet er tynt, men fy så tilfredsstillende 😀

 

 

 

 

Fant frem pastellkrittet i dag for eg har så lyst å bare lage noe….Har et stilig bilde i mappa mi; “Matorgie” *ler* Troor muligens det er for stort, men har eg ei ramme som passer så vil eg ha det på veggen inne på Hobbyrommet – Blir nok ikkje godkjent for å henge noe andre sted *ler*

Anyway, nyrelegen ja…Vel…Han vil i allefall ha meg inn til kontroll også de neste 2 årene. Prøvene er fine basert på omstendighetene, men galleprøvene har vært sakte økende siden 2019. Det kan være av forskjellige grunner, men siden eg nå har “falske” galleganger som er laget av tynntarm så kaaan det være at de blir trangere slik eg ble forespeilt kunne skje den gang dette ble ordnet. Muligens det blir CT for å finne ut mer, skal til min lege over helga så får man sjå. Eller hadde en noe høyt BT i dag…Det er litt rart, akkurat i det han strammet mansjetten fikk eg sånn “varmeflush” gjennom kroppen og ørene kokte, ja eg følte for å åpne et vindu – En helt typisk hetetok! Den vedvarte jo så lenge BT målerer holdt på…Spurte legen om det kunne ha påvirket BT, og det kunne det så absolutt…Derfor blir det ny test over helgen. Han sa BT blir påvirket av Nerver, Hormoner og overvekt. Da håper eg at det er bedre når eg kommer til fastlegen, trenger ikkje et nytt problem som “må fikses”.

Ok, nå er det klart for nyhetene så da skal eg henge opp klær!

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg