Gratis strikkeoppskrift på deilige sokker

Designet av Anna Mäkilä

 

Bare et lite forsøk på å friste meg selv til at nå må eg faktisk sette i gang med en sokkeproduksjon…Nå når mor mi ikkje er her lenger kan eg ikkje hvile på at hun kan strikket et par til meg. Hun var virkelig en habil sokkestrikker: Et par var ferdig på 0 komma nix og de siste 3-4 parene hun strikket for/til meg skal eg passe på å ha lenge ♥

 

 

 

Designet av Anna Mäkilä

 

Fikk en “Marius”følelse av disse, sikkert meste pga fargene. Likte de veldig godt i denne fargekomboen! Tro om atte….Kanskje….eg burde satt i gang med et par sokker?? Nå i jula har eg faktisk strikket litt fordi eg har jo sitter mer her i stua, men me snakker ikkje om en haug med cm….heller bare noen runder.

Sokkene er strikket på pinne 2 -2,25 mm og det er jo som kjent min favoritt så eg er nødt til å gjøre alvor av det snart…ja å strikke meg et par sokker...

 

TWINKLE STAR SOCKS
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Regn og 8 gr – På godt norsk: Drittvær, hadde eg fått bestemt så hadde det heller lavet ned med snø…Det eg gleder meg mest til nå, ja når julen er over altså, er å glede meg til våren. Inn til da skal eg kose meg på Hobbyrommet. I dag skal eg svinse rundt på Hobbyrommet er planen, nå satt eg i stua det meste av dagen og kwellen i går, nå må eg inn i bobla en tur. Har ei reke som skal strykes og en del fisker som skal perles 😀 FARGER, det er det eg kan meske meg med nå.

Senere blir det jo middag of course…Lammelår med tilbehør. Hadde egentlig klart meg helt fint ute, men men….Skal bli spennende å teste Air Fryer`n eg fikk og satser på at det kan bli noe “lette” måltider fremover. Tunge middager har aldri være det beste for meg, selv om eg syns det er godt.

 

 

HA EN FIN 2.JULEDAG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg