Gratis Strikkeoppskrifter – Stilig Tilbehør

Designet av Purl Soho

 

Men tanke på at gradene ute ennå ligger å vaker rundt 14-15 kan det bli en lang høst før vinteren kanskje kicker inn til slutt! Husker fjorårets sesong….Mmm sommerdekka på bilen min ble ikkje byttet til vinterdekk før januar
i år!! *ler* Var jo aldri frost og glatte veier bortsett fra noen dager rundt kl 06 om morningen, da var eg uansett aldri ute å kjørte. Dvs du fortsatt har god tid til å bunkre opp med det du måtte trenge av ulltilbehør.

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Votter av denne typen er veldig greie å strikke flere av; Et par i veska, i bilen? La poden ha noen på hylla på skolen/ i barnehagen – Det samme med lua. Votter i ribbestrikk ER veldig godt! De sitter godt på hendene og blir liksom ikkje for store 😀 Miks og triks med farger – strikk noe flotte julegaver 😀

 

TWISTED RIB HAT + MITTENS
Bildene over
Str fra Baby til Voksen large
Gratis Strikkeoppskrifter

 

 

 

 

 

KOS DEG
Ikkje for tidlig å tenke julegaver…!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Du er ett av de fineste menneskene jeg vet om <3 takk for at du ser mennesker, takk for at du deler og at du får selv meg som ikke kan og strikke til og drømme om en dag og sette meg ned og lære! <3 Stor klem ifra meg til deg <3

    2. Hei. Både svart og gull, hvitt og gull er knallfint. Kan jeg kjøpe to svarte med gull, samt to hvite med gull.?

Siste innlegg