Gratis Tøfler inkl Hummer&Kanari

Designet av Lilia Vanini /Liliacraftparty

 

Alt trenger ikkje se striglet ut, og alt trenger slettes ikkje være helt etter boka 🙂 Når fantasien får fritt utløp er det neimen ikkje godt å si hva som kommer ut i andre enden. Er det grunnleggende på plass, ja som at tøffelen sitter godt på foten, kan du pynte den akkurat som du vil. Det finnes ingen regler og du kan gjøre akkurat som du vil.

 

 

 

Designet av Lilia Vanini /Liliacraftparty

 

Eg er ganske sikker på at du som alle oss andre har en solid samling med knapper? Ja, ikkje sant! Da er det bare å sette i gang å sy, sy fast knapper til du ser maen med ljåen 🙂 Tilbake sitter du med et par tøfler som ingen har sett makan til! I tillegg er det en glimrende gave, ja for hvem vil vel ikkje føle seg unik?

 

 

 

Designet av Lilia Vanini /Liliacraftparty

 

Kanskje du er litt mer fjong av deg? Vel, da vil garantert en blomst gjøre susen 🙂 I oppskriften får du med begge versjonene, både den med knapper og den med blomster 🙂 Garantert at du har noen ideèr selv også, her er det bare å dure i vei og lage masse snaisne og morsomme tøffelgaver 🙂

I oppskriften er det brukt det eg liker å kalle for “vanlig ullgarn”, dvs ca 100 m pr 50 gr. Du kan jo, om ønskelig, strikke de i både tynnere og tykkere garn – Alt etter hvilken fot de skal passe.

 

LUCILU SLIPPERS
Bildene over
Str voksen
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Lørdag, det blåser godt, men fortsatt fin temperatur. Me var heldig og han som kom å så på bilen vår i går kjøpte den 🙂 Kommer tilbake i dag for gjøre ferdig papirene og ta bilen med seg. Da var det “problemet” ut av verden.

Åååå hadde en digg kwell i går! Slappet av her i kroken min, la opp (JA EG VET!) til et nytt prosjekt og det er ROoOSA ♥ Må jo bare få gang på det om det skal bli ferdig og klar til bruk i Oktober skal vites 🙂 La meg si det sånn, med pinne nr 8 og 12(!!!) er eg i grunnen ganske optimistisk og tror nok det blir ferdig. Er litt usikker på om eg skal ta meg ei Økt (Rydding…) her hjemme før eg kaster meg over pinner og garn, eller om eg skal ta meg en heldag med pinnene? Gudene skal vite at det alltid er noe å rydde…er det ikkje alltid sånn?

Men du? Litt senere skal eg trekke hele 10 vinnere av DENNE TUNIKAEN så har du lyst på ei flott (norsk) strikkeoppskrift må du bare slenge inn en kommentar på Dette Innlegget 🙂 Ellers?

 

 

 

 

LAG DEG EN HERLIG
LØRDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg