GriseLekkert! – Norsk design og oppskrift

Designet av Bitta Mikkelborg/ Strikket av Torunn ELise Haugen/ Foto: Kjersti Hegna og Ellen Lande Gossner.

 

Klarer jo ikkje helt gi slipp på vinteren når Bitta legge uten denne go`biten her altså!! WOW! Opprinnelig var jo dette settet i Strikkekalendere 2018, men siden den ikkje lenger er i salg har Bitta lagt den ut for salg via Ravelry 🙂 Så DIGG!!! Luksus med andre ord spør du meg 🙂 Så ja, om du ikkje allerede vet hva du skal strikke til den enkelte i Julegaver i år så er jo dette absolutt en Råflott julegave, og det beste?? Du har hele året å strikke det på! 🙂 God tid? Vel, da blir det et sett til hele hurven, ikkje det? I denne oppskriften får du jo oppskrift på Votter,
Sokker og hals! Alt sammen på én gang, det er det eg sier: Me som strikker får det ene designet
etter det andre servert på sølvfat hele året

 

 

 

Designet av Bitta Mikkelborg/ Strikket av Torunn ELise Haugen/ Foto: Kjersti Hegna og Ellen Lande Gossner.

 

Forslag til garn du kan bruke er mange, mange som du både kjenner og elsker. Fabel, Gammelserien fra Rauma, Hot Socks Pearl, Flora og Nord f.eks – Digg! Hæ? Ååå ja eg kjenner eg blir ganske mo i knærene!
Det aller aller beste?? Awww pinnenr 2,25-2,75 Det er jo min form for drømmestrikke.

 

 

Designet av Bitta Mikkelborg/ Strikket av Torunn ELise Haugen/ Foto: Kjersti Hegna og Ellen Lande Gossner.

 

Denne halsen ser faktisk god ut, ja den slenger liksom ikkje bare, men det står! Akkurat som en hals skal
og må gjøre 🙂 Lækkert Lækkert og ganske enkelt perfekt 🙂 Jupp! Tja, nå er du vel i boks med
planleggingen av årets (jule)gaver?

 

STARRY, STARRY NIGHT SETT
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

Akkurat nå? Tja, eg sitter å gløtter på Tv`n og Håndball EM (Herrer) og er samtidig lettet over at me etter en del frem/tilbake klarte å fikse et hotellrom til Dib. Du kan trygt si at det meste var opptatt i Trondheim da me startet den jakten *ler* SÅ ja, eg sitter bare her og er lettet over at alt er i boks, Ali briljerer på kjøkkenet og om ei lita stund er det mat i lufta 🙂 Ikkje rusk det på en torsdag + at eg har vært HJEMME hele dagen! Vel og greit at eg ble avbrutt en halvtime inn i filmen da Ali sto opp, men men, eg kan se film i kwell og eg! Dib har permisjon fra skolen i morgen så me kan ha en rooolig kwell og en lang morgen. Satser på å hente hjem litt helgekos etter at Dib er levert på flyplassen i morgen. Blir en rar helg, såååå rolig liksom og ingen henting/levering! *humrer*

Jaja du må kose deg du også 🙂

 

 

NYT KWELLEN!

 

 

 

Go`klem fra ei veldig spent Vibbedille 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg