Grønt er Skjønt – SommerTilbud!

Designet av Monie Ebner

 

Jadda, grønt ER virkelig skjønt, spesielt denne grønnfarger! Oh My! Minner meg om sokkene i Woolmeise Wasabi eg strikket på for noe år siden! Magisk Farge og eg ble ganske så betatt Jakken er strikket i fargen Printemps og garnet kan du beundre HER INNE – Flere fine og “klare” farger 🙂 Du trenger fra 4 til 6 nøster til jakken så ikkje så alt for dyr jakke om du velger orginalgarnet 🙂 Ååå eg kunne tenkt meg den i fargen Lagon….*sukk*

 

Designet av Monie Ebner

 

Strikkefastheten på jakken er 17 m/ 28 row, dvs du kan f.eks strikke den i Alaska som eg liker
veldig godt eller i ASK som er fantastisk til fletter!

Det er Tilbud på oppskriften frem t.o.m 21.juni 🙂

 

SOPHERL
Bildene over
Fra 80 cm til 131 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

Søndag morgen og tidlig opp, den var kjip i grunnen for eg føler jo ikkje eg har sovet ennå! Har vært en varm natt for å si det sånn! Siden bussen dit Dib skal ikkje begynner å gå før etter kl 12 må me ut å kjøre, blir noen timer trening med Team Rogaland i dag. Ordinær trening har ferie så det er da noe 🙂

Akkurat nå tenker eg bare på at når me er tilbake igjen skal eg krype under dyna, det kan jo fort endre seg, men en kwil må eg nok ha. Jammen godt det er delvis ferie og dvs at Dib aner ikkje om det er skole i morgen hehe Nop, ingen beskjeder what so ever – ennå. Eg får dyppe hodet i kaldt vann og se om eg våkner.

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei MegaTrøtt Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Du verden, så flott jakke og nydelig grønnfarge. Nå fikk jeg lyst til å strikke til MEG ( egostrikk..haha), men jeg har så mye jeg må strikke til andre innen høsten kommer. Får se hva det blir til.

Siste innlegg