Gul Tråd, Rene Masker og Smarte Løsninger

Designet av Laura Chau

 

For meg kan det nesten ikkje bli mer “Rent” enn dette! Ahaa tynt garn, ja sånn type Opal, Fabel etc, og pinne 2,25! Det er bare så herlig digg ♥ Vanvittig flott tommel! YES! Disse må eg bare ha! Eg er jo veldig glad i mye av det enkleste vettu, ja som riller (Sukk) og sånn helt enkel “vrangbord” strikk (2 rett, 2 vrang). Hvis noe av det kan brukes gjennomgående i et prosjekt så er eg som regel solgt!

 

SERVICEBERRY MITTS
Bildet over
4 str i Voksen

 

 

 

Designet av Laura Chau

 

Votter som dette syns eg alltid er litt morsomme, om de er veldig praktiske i bruk vet eg ikkje, men eg kunne absolutt tenkt meg et par 🙂 Var jo slike eg burde hatt når eg røykte (hehe), men de er jo egentlig like praktiske hvis du plutselig må trykke litt på mobilen 🙂 Dessuten så elsker eg å strikke på sånne små og smarte prosjekt 🙂

 

FRED + GINGER FLIP-TOPS
3 størrelser

 

 

 

* * * *

Det er fredag gitt! Etter ei uke med MYE som er gjort trooor eg me skal bevilge oss ei god gammaldags HELG! Nei, da det betyr ikkje Gullrekka hehe Vet i grunnen ikkje hva det inngår i den, men det er vel noe faste program som sees på en fredag? Tja, det eneste “faste” eg gjerne ser på en fredag er SenKveld, men slettes ikkje alltid. I dag er nå planen min foreløpig å se på Sumo! Jepp, det er visst nok en serie der som skal være bra og hovedrollen spilles av Richard Gere så da kan man i det minste håpe at den er bra: “Mother Father Son”, det beste er jo at alle sesongene/episodene ligger ute så man slipper å vente på slutten – Eller egentlig det verste:
Å se siste sesong med å følge med på en ny episode hver uke….ORKER IKKJE!

Hadde i grunnen vært skikkelig DIGG med en ny, bra OG strikkevennlig serie denne helga! Har blitt litt for lite strikking denne uka! Hovedfokuset har jo vært ryddings + det har blitt en del pc-tid på meg også denne uke! Har vært MYE meldinger/kommentarer eg har svart på og skrevet kan du si, men men. Så ja, nå i helga må eg kanskje ligge litt lavt slik at eg kan få ferdig den der Macey`n min! Har jo lyst å ta den i bruk neste helg! JuHuuu Neste lørdag skal eg nemlig på ÅRETS Happening vettu! Strikkefestivalen i Stavanger! Woop Woop! Gleder meg som eg unge og da skal eg også starte på nytt prosjekt! Et prosjekt fra Isabell Kraemer som har fristet meg leeenge og eg skal spandere på meg orginalgarnet for en gang skyld i akkurat de samme fargene som hun har brukt! Tviler jo på at eg får startet der og da! Eg har i grunnen alltid hatt litt problemer med å strikke samtidig som eg skal være sosial, skravla går og så sitter eg å holder på strikkepinnene, jepp, det er sånn det pleier å bli! Ikkje kan det strikkes noe særlig på søndagen heller…Da skal jo Dib og eg langt ut på Bryne mot Nærbø fordi han skal delta i Rogalands Mesterskapet både som dommer og deltager. Men men, NESTE mandag, da kan eg ta en sånn
“Nytt Prosjekt på pinnen”-dag! Ahaa gleder meg allerede!

Men du? Skal du på Strikkefestivalen neste helg? Ingen å gå med?
Me kan møtes og “henge”/strikke sammen om du har lyst 🙂 Eg drar inn alene, men skal møte noen kjekker damer så hvis du vil joine er det bare å bli med 🙂 Dette vil jo også si at det tid for årets først BUSSTUR! haha Jepp, det er vel den eneste gangen i året eg tar bussen! Å parkere i Stavanger over sååå mange timer koster jo det samme som å kjøpe garn til en flott genser!

Før eg heeelt tar kwell har en planer om NOK et viktig innlegg litt senere! Best å få det med seg 🙂 Men før det så skal me hente Amira på flyplassen i 13 tiden, regner med å hente hjem helgekosen etter det + me skal handle for mor mi. Så ja, det blir nok ikkje før godt ut på ettermiddagen vil eg tro 🙂

 

 

 

LAG DEG EN SUPER
FREDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. For et koselig innlegg! 😀 Begge de vantervariantene er superfine! Holder på med første genseren på 25 år og er kommet snart til halsen og skjønner sånn ca nix hahaha Fri fantasigenser. Driver du og rydder oss? Her er det masse fokus på å nedskalere og få det i orden og bra i alle rom, langt igjen men det blir stadig bedre 🙂 Strikkefestival høres små kos ut 😀 Goood fredagsklæm <3

Siste innlegg