~ H A P P Y F R I D A Y ~

 

 

Woop Woop! Sjeldent eg “skryte” av klær eg kjøper, men altså!! Klarte å kapre meg årets Pride Genser fra Gant på Vintersalg, dvs 40% JuHuuu Klikket meg inn på nettbutikken nå for å gi den noen stjerner (fullstendig upåklagelig kvalitet) og da var det ikkje salg lenger! Da hadde eg jaggu flaks når eg shoppet den i helga som var – Love it!

Denne kom i grevens tid kan du si! Eg har stått i vinkel å ryddet KJØKKENSKAPER i dag – Drittjobb, men akk så nydelig når det er gjort! Utgåtte melposer, gammel sjokoladepålegg og diverse er renset ut av skapene + eg har fått fylt på med diverse ingredienser me må ha i kjøkkenskapet på sånn Tupperware bokser. Satser på at hyllene holder seg rene….Er slettes ikkje helt optimist basert på egne erfaringer med disse gutta mine….! Er bare 1,5 år siden eg skrelte kjøkkenet...og hvis da man holder det ved like skal det være unødvendig med sånn skrelling ofte…Men da hadde eg måtte ryddet i skapene hver dag…ikkje sant! Har t.o.m TØMT et skap som er beregnet på kjøkkenmaskiner, men over tid har alt annet enn kjøkkenmaskiner vært innholdet….Kan jo nå nevne en bossekk fukk av Shakere og ubetydelige plastbokser…Forhørte meg med Amira om det kunne kastes, fikk et stort JA tilbake! Takk og pris, det vil nå si at den nye Kenwood`n med kjøttkvern og diverse utstyr har fått det skapet! Så herlig! Nå ser det også ut som at eg vil få plass til den nye Air Fryeren på kjøkkenet, da vil den automatisk bli brukt mer enn hvis den må bo på boden…ikkje sant? Eg lever i håpet 🙂

Eneste som gjenstår nå er å ryddet til Kaffi”stasjonen”, men nå var Ali så gira på å sette middagen på at eg måtte gi meg….SÅ DINGER DET PÅ DØRA – Og der var pakken med genseren i 🙂 Akkurat som en premie for god innsats! Kom meg kjapt på badet og fikk stelt meg og skiftet til rene koseklær – Søren ikkje verst på en fredag 🙂 Nå blir det Hobbyrommet resten av kwellen 🙂

 

 

 

 

 

 

HAPPY FRIDAY

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Flot bluse.

      Jeg tænker at du ikke vasker blusen inden du tager den på.

      Jeg har arbejdet med tøj, det er blevet gasset, sprøjtet med farlige stoffer inden det pakkes til forsendelse. De stoffer forsvinder ikke helt, det er dem du kan dufte når ďu pakker nyt tøj ud.

      Du skal også tænke på, at der temmelig sikkert ikke er et toilet med vask på fabrikken, det vil sige at den der syer dit tøj, sidder med beskidte fingre, tis og fæces. Dette vil sidde i dit tøj. Der vil temmelig sikkert også være skadedyr, insekter, mus og rotter, disse dyr bliver der sprøjtet mod, dette vil sidde i stoffet dit tøj er syet af.

      Derfor skal du altid vaske dit tøj inden du tager det på.

Siste innlegg