Halloween rett rundt hjørnet!

Designet av Nadi Steiner

 

Hvis du ikkje er så fan av det skumle og grusomme rundt Halloween var jo denne her egentlig supersøt! Se på den!? Størrelsen gjør den jo faktisk ganske så nusselig ♥ Dette er jo lett en eg kan finne å ha på nåla mi! Hvem vet?? Kanskje eg faktisk skal hekle litt i dag…?? Kommer meg ingen vei så like greit
å sysselsette meg selv, tenker eg…

 

 

 

Designet av Nadi Steiner

 

Når det kommer til slike figurer har eg som oftes heklet de i Holst Supersoft, figurer heklet i dette garnet blir sååå fine og ikke minst stødige 🙂 Varierer mellom enkel og dobbel tråd alt etter fastheten.
Ellers er det en beskjed fra designer på de nederste linjene:

“Feel free to attach the finished Halloween Monster Pumpkin Head to any project you wish, either for personal use or for sale. If you decide to sell the Halloween Monster Pumpkin Head, please credit © NaDi Crochet Art as the original designer.”

Du kan altså hekle denne for salg, skal du på messe før Halloween blir nok denne en vinner, eneste designeren ber om er at du kreditere henne, er bare rett og rimelig det!

 

PUMPKIN HEAD HALLOWEEN MONSTER
Bildene over
14,5 cm

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Jadda jadda…klarte å forsove meg i dag eg….Alarmen durte i vei under puta 7:30…Eg har nok bare klikket den av….Verkstedet ringte meg 8:30.…klikket av de også eg…Våknet litt over 9…Nesten litt sånn i koma…2,5 t med dyp søvn er virkelig ei god natt og første natt på evigheter med full score! *ler* Jaja, vil tro eg trengte det, har blitt en god del km siste tiden. Eg skulle bli hentet av kusina kl 10 for å dra til Byhaugen, men eg måtte avlyse, noe eg ikke kan fordra er å skynte meg på morgenkvisten! Eg MÅ sitte en stund, ta medusiner, få i meg litt mat – Rett og slett våkne på riktig måte før det er å hoppe i skoene og springe ned trappene…Turmessig har eg ingen dårlig samvittighet for å si det sånn, men VÆRET!! Oj Oj ville jo ut på tur i VÆRET! Akkurat nå er det 23 gr, skal opp til hele 28 i løpet av dagen! Litt for varmt for de tunge turene, men altså.…! Ringte tilbake til verkstedet for å klarerer…de har jo ingen STORE akuttimer som nå min bil trenger, men eg har allerede en time på mandag for etterkontroll på EU-kontrollen så den blir mest sannsynlig ikke tatt før da…de har visst nok en mulighet for å forlenge den….3 mekanikere er også syke i dag, muligens værsyke? haha Uansett, bilen kan ikke kjøres, når det gjelder bremsene er det ingen bønn og godt er det. Dette vil jo da si at eg er UTEN BIL HELE HELGA!! Værmeldinga for helga er en DRØMMMMM!!!! Heldivis for å si det sånn så reiser Ine til Spania i dag og søs kommer hjem fra langtur på søndag, så eg går ikke glipp av noen planlagte turer, men det betyr jo ikke at eg ikke vil på tur…Jooo da, eg kan gå hjemmenfra…..men altså…eg må først gå noen nitriste km for å komme frem til de fine turområdene…sukk…Muligens eg må ta handelen med sekk i morgen! hehe Heldigvis kommer Dib hjem fra Oslo i kwell så kanskje han kan være litt sjåfør. Minnes at eg var en trofast “kjøre, hente og bringe” sjåfør i maaange år…..Tror eg skal starte dagen med å finne en shorts og singlet…
Det er varmt gitt…!

 

 

 

HA EN FLOTT SOMMERDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg