Hama Perler – Hvordan oppbevare dem?

Reklame | Rito Garn&Hobby

Foto:Vibbedille

 

Kan tro eg har vært på leit etter bokser/glass til å ha alle perlene opp i! Var først på jakt etter noen plastbøtter som de solgte på Normal for en tid tilbake – Helt håpløst! De kunne heller ikkje bestille flere. Har søkt opp og ned på nett og alle de bøttene eg har hatt lyst på var enten i en svensk nettbutikk eller dansk nettbutikk og de sendte ikkje til Norge…Vel vel…Har t.o.m sendt mail til både et svensk og et dansk engrosfirma, men ingen ville eller kunne sende til Norge. SÅ ja, eg var på nippen til å gi opp! Noen dager senere var eg inne på Jula for noe helt annet
og da poppet Disse Glassene opp på skjermen min!! Bortsett fra at de var glass så var de helt perfekte! 1 glass rommer 500 ml og det er plass til akkurat 1 pose med 3000 (Midi)perler 🙂 Glassene er 11 cm høye og 8 cm i dia.

 

 

 

Foto:Vibbedille

 

Foto:Vibbedille

 

Foto:Vibbedille

 

Foto:Vibbedille

 

Foto:Vibbedille

 

Alle de herlige perlene har eg fra Rito Garn&Hobby – De har et vanvittig utvalgt av perler og ellers hva man måtte trenger for å perle et lite eller stort kunstverk 🙂 Det som muligens kan bli et problem for meg nå er å finne en plass til alle disse glassene…Tror eg må ta en kikk inne på garnrommet å se om eg kan ommøblerer noen av garnhyllene! Eller, egentlig burde jo alle disse stått på Hobbyrommet…Mmm Uansett, noe MÅ ryddes hvis ikkje blir de bare stående på spisebordet i stua! Var litt jobb å fylle disse glassen kan du si haha Fargenummeret har eg skrevet på innsiden av lokket, det er jo greit den dagen glasset er tomt eg eg vil kjøpe mer 🙂 Ja ja eg er litt sånn “OCD” på systemer…Men nå skal eg strikke litt før eg skal kjøre Dib på trening om ei stund 🙂

 

 

HA EN FORTSATT
FIN MANDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei mett Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg