Happy Birthday og GRATIS KaffeSokker

 

I går var det altså duket for ÅRETS barnebursdag med voksne gjester. Begge ungene til niesa mi har bursdag med få dagers mellomrom og feires derfor sammen, noe som alltid er veldig koselig! I går var me en fin gjeng og alle fikk plass rundt langbordet. Det ble servert en skam god og faktisk glutenfri lasagne med salat og brød, noen som gjorde at eg gikk hjem med en “god” mage 😀 Svigerfar til niesa og meg var visst akkurat like glad i is og me gjorde en iherdig innsats i isboksen – Er det seriøst noe bedre enn is?? Nop! Eg følgte opp med nok ei skål da eg kom hjem *ler* Ungene ble fornøyde med gavene og me var flere som ble sittende å tegne rundt bordet etter hvert og alle gikk hjem med hvert vårt kunstverk utført av Alma Sofie – Hun er forøvrig en skikkelig kreativ kunstner!! Siden Viking fotball hadde hjemmekamp og me befant oss rett i nærheten av Sr-Bank Arena holdt svigersønnen min oss oppdatert på kampen slik at me alle kunne komme oss i bilene før den var slutt! Har lett for å bli kaotiske tilstander på veien da kan man si. Var også første gang han ble med i familikalas og det så ut som han skled rett inn som om han alltid hadde vært der ♥

Søs kom seg hjem fra sydlige strøk i går så i morgen er det dags for en ny topptur, det gledes!
Det er faktisk meldt sol og 18 grader, det er det eg sier; Alltid flott turvær!

 

 

 

Designet av Cozy Coffee Knits

 

Men ok, la me nå få med oss litt strikkings også, det er mandag og for mangen en laaang uke! Da trengs det litt enkelt og greit strikketøy, dessuten er det perfekt å starte med årets ullsokkproduksjon til hele familien! Dette er en sokk som passer til de aller minste og opp til de lengste føttene. Er bare å komme i gang og julegavene vil
være i boks før du vet ordnet av det! Heier på deg – Dette klarer du fint!

 

COZY COFFEE SOCKS
Bildet over
Fra str 0/6 mnd til Voksen
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Juhuuu mandag og ny uke altså, siden Ine også ENDELIG har kommet seg nordover igjen etter et par uker
i varmen blir det nok tur med henne også! Føler eg har hatt litt ferie selv! haha Har blitt noen turer på meg,
men har savnet å gå tur både med henne og søs. Anyway, i dag blir det en kjekk dag selv om det stormer som verst ute; Får 2 pakker på posten i dag: 1 fra Panduro med 5 kilo betong og litt farger i Fimo + ei ny turbukse som eg er usikker på om er for liten!?!?! Dette kan bli spennende! Dvs at senere i dag skal eg støpe fast det svære maskemarkørstativet Ali laget til meg før helga! Woop Woop! Håper virkelig den betongen tørker fort
for eg må jo stå å holde på galskapen!!

Sånn eller har eg laget noe eg selv syns er morsomt! Om eg får malt på detaljene i dag og lakket det skal eg vise. Til nå er serien på 3 figurer, mulig det blir flere!

Nå blir det først litt mat og så sprinter eg nok rett i på Hobbyrommet og blir der!

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg