Har du en ledig plass på juletreet?

Designet av Sofia Kammeborn

 

Det er nå du kan hente frem de aller minste garnrestene dine og lage noe fint av de! Se på de bittesmå vottene da!? Om du ikkje vil henge de på treet passer de, som du ser, ypperlig som dekor på en julegave. Eg har hatt denne oppskriften i julestæsjet min en stund og planen har alltid vært å strikke de utenom jula, ja sånn at de er klar når desember er her…ennå så lenge har ikkje akkurat det skjedd da…Sukk

Her er det forresten Finull som gjelder, eller Gml.Serien (eller lignende) og strikkepinne nr 2.
Virkelig et lite prosjekt som du kan sette deg ned å bare nyte ♥

 

 

WISBY MINI MITTENS
Bildet over
Engelsk og Svensk oppskrift

 

 

 

 

Designet av Octopus Crochet

 

Altså! Denne lille fyren her fant jo galant veien til hjerte mitt på egenhånd ♥ Sett noe sååå skjønt da?
Eg skulle absolutt ha hekelet meg en som kan svinge seg fra grein til grein ♥

 

GNOME ON A SWING ORNAMENT

Ca 15 cm høy

 

 

 

 

Designet av Karolina Eckerdal

 

Denne her, det er fortsatt den fineste stjerna eg har sett som er strikket! Den begynner å bli “gammel”, ja den har vært med i gamet i hele 10 år i år!! Den er fortsatt gratis og den er strikket i Merino Ex.Fine 🙂
Eneste du må huske på er å strikke mange nok! Heng de opp over alt 🙂

 

 

STJÄRNA

Ca 6,5 cm tupp til tupp

 

 

Nå er det straks natta, trooor eg skal prøve å komme meg litt tidlig i seng i kwell…
det sier eg forresten hver kwell…

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg