Har du hørt?? – 1 Nyhet & 1 Vinner!

 

Dette kan bli ARTIG – Bruker et ord eg aldri pleier å bruke fordi eg é Siddis, det bare understreker litt hvordan eg egentlig føler! *ler* Klart det blir gøy, samtidig er eg vettskremt om eg skal være ærlig, men altså….I år skal undertegnede delta, og ikkje bare mingle og kose seg på Årets Strikkefestival i Stavanger! Eg fikk den siste markedsplassen så da pakker eg det eg har av passende (eller Upassende??) dubbeditter og raller inn til Stavanger! Det er med skrekkblandet fryd, og det er ingen underdrivelse, bare så det er sagt! Mulig eg er litt feig, men eg tør faktisk ikkje stille meg opp der alene på en stand så eg har alliert meg med superdyktige Mocina Design ♥ Hun kommer til å stille med snertne og lekre vesker + flotte strikkeveske og mapper – Skal love deg!! Den dama kan sy! 🙂 Eg? Veeel….det blir nok hummer&kanari av det meste og fullspekket med galskap! Dvs eg kommer ikkje til å pushe så mye på bloggen fra nå av, det som ligger ut får ligge, men etter hvert plukker eg det nok vekk for å pakke det ned. Frem til da er det fritt frem, men plutselig er det borte! MoHaaa 🙂

 

Det var nyheten, nå over til vinneren:

 

 

Har jo hatt en Give Away gående hele denne uka hvor 1 vinneren får en snerten Veskepynt/Nøkkelring, en stor binders og 2 maskemarkører (1 ring og 1 karabinkrok) ALT i samme “serie” 🙂

 

Ved hjelp av Random.org har eg trukket ut en vinner
og den som vant skrev kommentarnummer….

 

 

 

HILDE (hiamu@)

 

GRATULERER!
Send meg adressen din på mail ([email protected])

 

 

Nå må eg prøve å samle kroppen min litt slik at eg får fikset en bolle salat, kanskje rydde litt? Det siste der vet eg ikkje om eg orker faktisk…Tror eg presset meg selv vel mye i går for eg er ganske kaputt.
Uansett, krabbe skal bli deilig kos med besøk 🙂

 

 

HA EN FLOTTERS
LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Såååå spennende, da må jeg nok komme på strikkemessa og hilse på og la meg friste av alt det kule du lager. 🤗

    2. Messa klarer du med glans.Du har så mye fint og lager nok mye mer også.🌻🌻🌻

      1. Joda det skal nok gå fint, men det er skummelt å stå alene hehe Eg vet jo at det er mange meninger om meg der ute og når man da stiller seg på utstilling hvor mest sannsynlig en del av de som ikkje liker meg noe særlig befinner seg….Vel…ja det kan bli skummelt 😀 Men eg fikk heldigvis med deg dyktige Mocina Design 😀 Da blir det kos og bare gøy! 🙂

Siste innlegg