Har du pakket kurven? -Er du klar?

Reklame | Rito Garn&Hobby - Sømsenteret

 

Det er fredag, det er helg og for noen er det også vinterferie 🙂 Merker ikkje så mye til den ferien lenger siden me ikkje har skolebarn, men ferie er da ferie. Påskeferien er litt mer spennende syns eg, da er det jo påskeegg
og greier + me kan pynte! Ingen pynter til vinterferien 🙂
Altså, er du klar da? Til påske? Har du strikkekurven klar for fjellet, sjøen, byen, hjemme? Min strikkekurv er i allefall fylt med de deiligste farger i det herligste garnet,
et garn som virkelig innbyr til kreativitet! Det kan me være enige om.

Det er Infinity Hearts Rose og Petunia eg har et hav av!!
Det er gode sjanser for at der popper opp noe mer etter hvert

 

 

 

 

 

Alt dette garnet har eg bestilt hjem for å lage gaver av, og en eller flere av pakkene kan bli dine 🙂 Har nå funnet frem ei bunke med cellofanposer, gule silkebånd og fjær for her skal det pakkes!! Denne gangen skal eg gjør litt mer utav det enn vanlig, og forberedelsene starter i morgen så eg håper at været er med meg, da skal eg ut på tur er planen! Ut og rundt omkring i distriktet for å ta bilder 🙂 Tidligere i uka meldte de sol i morgen, den er nå trekt tilbake…men overskyet funker mye bedre bare det ikkje begynner å regne…Men men eg overlever i såfall det også 🙂 Eneste….kan fort bli surt ute på de STORE Jærstrendene…
BlåsBortDagen er slettes ikkje bare et utsagn for å si det sånn…

Nei vettu? Eg tror faktisk dette kan bli ganske GØY! Eg kommer til “ta med meg” Snapchat på turen i morgen, det kan dukke opp muligheter som kan hjelpe i en evn konkurranse på en blogg i “nærheten” etter hvert MoHaaa
Nå må eg friske opp min egen lokahistorie *ler* Bare så det er sagt; Det er funnet sted veldig mange store begivenheter her hvor eg bor 🙂 *STOLT*

Da er planen altså: Ut å ta bilder i morgen, har skrevet kjørerute og eg skal innom hele 9 steder, noe med mye historie, og noen som har intet, eller det er ikkje mulig…? Uansett, det blir nok et blogginnlegg av denne ruta og sååå NESTE helg legger eg ut enten hele eller noe av PåskeAktivitetene – Da er det tid til å “leke” ei stund før vinnere trekkes og garnet kommer da hjem i postkassa i god tid før påske til de som vinner 🙂 Hørtes ikkje det greit ut? -Flott! Tror ikkje helt du skjønner hva eg mener en gang,
men det er greit for det blir forståelig til slutt, eg lover 🙂

Men nå!? Ja nå tar eg kwell og det blir med sokkestrikking parallelt pakker garn og pynter med stæsj 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg