HARRY POTTER – Mitt største perleri så langt

Reklame | Rito Garn og Hobby (Sponset perler)

 

Det tok noen dager, men nå er det endelig ferdig! Var kjempegøy å perle! Nei, det er ikkje mitt eget design, men eg fant heller ingen oppskrift på denne. Eg har sittet å sett på forskjellige bilder, det finnes nemligen 2 varianter av denne Harry Potter; Den ene er i solid farger og den andre var farget med sjateringer, eg ville gjerne ha den med sjateringer. Det eg gjorde var at eg perlet konturen ut fra det ene bilde og så har eg mer eller mindre “farget” den på frihånd. Tar noe mer tid å perle på denne måten, men eg syns jo resultatet blir sååå mye bedre 🙂

Eg var i grunnen på jakt etter en realistisk Harry Potter, men så ramlet eg over denne og ble dønn forelsket!

 

 

 

 

Den er ganske stor og det er den største eg har perlet til nå.
Brukte 14 plater og den er perlet i Hama Midi 🙂

 

 

 

Som sagt så fant eg flere bilder, bildene ligger på Pinterest. Etter mye klikking frem og tilbake i ring etter ring trooor eg DETTE er designeren bak figuren. Eg har virkelig gått inn for å spore personen opp og eg håper dette er riktig. Alle bildene som eg fant ligger under ett på Pinterest og du kan se de HER INNE 🙂

Det gikk veldig greit å stryke denne, men det er jo alltid like nervepirrende! Eg prøvde maskeringstape på en annen figurer tidligere og det gikk rett vest derfor bare stryker eg med en gang i steden for. Tar det veldig med ro når eg stryker første siden, flipper det rundt og klikker av brettene veldig forsiktig. Det var noen perler som surret seg av og la de til så godt eg kunne. Strøk igjen og la den i press med mye tungt opp på.

Vanligvis bruker eg DETTE til å henge figurer opp med, men denne Harry her er tung så eg har bestilt NanoTape og håper den innfrir til forventningene 🙂 Planen er å smelle figuren opp på veggen inne hos Dib – Han har elsket Harry Potter siden han så den første filmen når han var 1,5 år!!!

Alt hva du måtte trenge av perler og brett finner du HER INNE hos Rito Garn&Hobby!
(Husk at de har prisgaranti! Det kan du lese mer om HER)

 

 

 

 

Når figuren var helt ferdig på brettet gikk eg over alle kantene og fylte på med litt blanke perler for å unngå at enkle perler skulle løsne. Disse nye perlene blir ganske blanke så fargene på veggen skinner fint gjennom 🙂
Nei, perlene er ikkje nye, men nyinnkjøpte. Eg hadde noe gamle ser du og prøvde de på en annen figur og det ble GULT! Ikkje bra, derfor fikk en noen nye i hus 🙂

Perleplaner nå er i grunnen noe eg kan bruke! Har ikkje helt bestemt med for om eg skal lage det i perler eller pinner….Ja, ikkje sant!?? Har seriøse problemer å deale med ser du! Dagen i dag har egentlig vært….? Litt kjip! Ja eg har rett og slett vært sur så eg gikk bare å la meg! Sto opp, gikk i dusjen
og følte meg en del bedre og fikk dermed gjort ferdig Harry 🙂

I morgen blir det nok litt full fart hele dag! Skal starte med å kjøre til Gjenvinninga! ENDELIG skal alt dritten ute ved inngangen bort! Det ligger klart nå og skal bare lempes i bilen i morgen! Der etter blir det som vanlig å hente hjem helgekos til oss og til mor mi. Kaaanskje det blir en tur til et gartneri…? Kan man få for mye blomster? Neeeei…..får sjå! Heeelt til slutt skal eg ut å hente Amira hjem – Hun har jo vært på tur hele uka 🙂

Men nå? Nå skal eg planlegge mitt neste perleri før eg rusler i seng 🙂

 

 

KOS DEG OG HA ETTER
HVERT EI GOD NATT!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg