HEDER OG ÆRE PÅ ÅRETS FØRSTE DAG

Foto: Trine Barka Højmark

Ja, du kan trygt si at eg boblet helt over av stolthet der me satt på 3.rad fra scenen! Dette var jo noe han egentlig jobbet seg helt uvitende mot, men gjett om det var kjekt når me fikk vite at me skulle hit! Det er jo liksom noe me bare hører at andre skal på!  Det som var ekstra gøy var at det var flere me kjente som også ble hedret 🙂 De var 3 stykker fra Sola Taekwondo Klubb 🙂

Stor Stas ja!! Dette er de 3 fra Sola Taekwondo Klubb som tok medaljer i NM 2018 🙂 Fra venstre er det Mariel ( Gull i Spes.Teknikk, Bronse i Sparring og bronse i Arrangert Sparring), Ida (Sølv i sparring) og DibHassan da som fikk Gull i Sparring, Bronse i Mønster + Sølv i lagmønster og Bronse i Lagsparring 🙂 Eg må jo si det at han hadde en fantastisk debut i NM og det blir jo ekstra spennende å se i Årets NM om han klarer å forsvare Gullet i sparring fra i fjor 🙂
FLOTT ungdom må eg jo si 🙂

Årets NM er i tillegg her i Stavanger  og da er det EXTRA gøy 🙂
Jepp, eg er klar og gleder meg MASSE 🙂

 

Det var dekket mangen langbord og det vanket flotte Marsipankaker,
kaffi og brus etterpå 🙂 Alt i alt en kjempeflott dag

 

Flott gave! Bildet er av en lokalkunstner og motivet er fra Ølberg, stilig syns eg og det passer helt supert på det nye rommet til DibHassan 🙂 Nå gjelder det bare å få montert på det der medaljesystemet eg har i hodet hehe Blir bra det 🙂
Tulipanene tok eg fordi de tar seg best ut i stua hihi 🙂

Nå er det bare å få vasket drakt og gjort klar bag`en for på mandag, da braker det løst for en full uke med trening igjen! Ellers er det neste på planen som me vet om Rogalands Mesterskapet og noen Instruktørkurs i løpet av Våren 🙂

Krysser fingrene for et flott år på alle måter 🙂

 

 

DET KREVER INNSATS OM MAN
SKAL NÅ SINE MÅL

 

 

 

Go`klem fra ei Veldig Stolt Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg