HEKKAN FOR NOE SOKKER! – Strikkeoppskrift

Designet av  Nataliya Guseva

 

ALTSÅ! Nååå er det rett før eg henter strømpepinnene, og gudene skal vite at eg har noen skikkelig digge!!
Aha se da!? Tynt merino strømpegarn og pinne 2,5 er jo helt perfekt!! Eller, Opal Uni som er en stor favoritt i mi boble! Dessuten er det snart på tide at eg får et par sokker på pinnene, ja og DET mener eg! Leeenge siden sist eg strikket et par, ja jo, eg har hatt flere nye sokkepar det siste året *humrer* Eg delegerte strikkejobben over på min mor 🙂 Det er jo også en måte å gjøre det på, men med disse?

Vel, eg tror eg måtte ha strikket de selv siden oppskriften er på engelsk 🙂

 

 

 

Designet av  Nataliya Guseva

 

Mulig eg har snakket litt mye om sokker de siste dagen, men du? SEE på disse da!? Ahaa de ser skikkelig digge ut. Med mine øyner ser de akkurat passe kompliserte ut(?) til at eg garantert elsker de! La det være sagt, det er slettes ikkje sikkert at der er så vanskelige heller. Dessuten elsker eg hvis eg må tenke et par extra ganger før eg får det til, får litt kick av det fordi det er sååå deilig når det bare løsner og det ser bra ut 🙂
Så ja, denne oppskrifta må eg nok bare ha….NÅ!

 

REFLECTIONS SOCKS
Bildene over

 

 

* * * *

 

Aner ikkje hva som skjedde, men eg ble ganske irritert da aktivitetsmåleren ristet halve armen tidlig i morgen og eg husker eg sveipet den av….da eg sååå våkner HALV 11 går det opp for meg at det var alarmen eg slo av! Jaja så ble det 8,5 time søvn i natt da! Gudene skal vite at eg trengte det, men er jo i grunnen nesten like trøtt da den dype og gode søvnen nesten er fraværende…Men men, 8 timer er da 8 timer så eg satser på god dag likevel 🙂 *Optimist*

As usual, har eg en STOR date med spisebordet!! Woop Woop!! Mulig det var DET som irriterte nattesøvnen??
Ja for vettu ka?? Eg våknet med en NY idé i dag og DEN skal eg se om eg kan få liv i 🙂 Som vanlig så “ser” den veldig bra ut, ja rett og slett stilig så eg er nødt å prøve! Først må eg bare få ferdig det eg holder på med 🙂

Ikkje vett eg, men det er tydeligvis blitt “liv” i Ali!! Fra og nesten ikkje ha beveget seg de siste ukene er han nå i full sving ute på terrassen! Kanskje det bare var sol og varmegrader som manglet? Ikkje vet eg, men noe av resultatet blir nok å se i en kaputt mann i morgen *ler*

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei stadig like optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg