Heng en Gnom eller 10 på Juletreet!

Designet av Ashley Parker

 

Selv uten en videre plan hva angår selve juletreet vil eg ha en gjeng med disse! Trenger jo ikkje nødvendigvis henge de på et tre, men det hadde tatt seg bra ut da! Skikkelig tøft! Hmmm kunne tenkt meg å hengt en på hvert dørhåndtak i gangen f.eks – Har en del dører der så da hadde det blitt jul i ei fei 🙂

Sånn eeegentlig når det gjelder Gnomer…Er det ikkje litt rart at de er blitt så populære i jula? Måtte ta meg i å lese om hva det egentlig er, har i grunnen bare tenkt på HageGnomer eg, men “sannheten” er jo at de lever jo i jorda og ikkje på landjorda, ja og de er da slettes ikkje så glad i oss mennesker –
Men akk så morsomme de er da! *humrer*

 

 

 

Designet av Ashley Parker

 

Disse gnomene er et bevis på at ting trenger ikkje være kompliserte for å bli flotte! Tror jammen eg skal lage meg en, ja bare for å ha prøvd. Eg liker godt å hekle og nå er akkurat det ei stund siden. Fort gjort er det også. Vil tro du kanskje har noen “pels”dusker i stæsjet ditt? Eller, hvis ikkje kan du lage noen pom-pom`er så er du i gang 🙂

 

GNOME CHRISTMAS TREE ORNAMENTS
Bildene over
Gratis oppskrift

 

Ønsker du en ReklameFRI oppskrift kan du kjøpe den HER på Ravelry

 

 

 

* * * *

 

 

I dag kan eg ikkje gjøre noen ting før eg har strøket! Har en HAUG med brett som må strykes, spisebordet er fult! En av grunnene er at mange av brettene må strykes på kjøkkenet fordi eg skal bøye alle motivene under vann. Når det er gjort tror eg faktisk at eg skal montere Julekransen! Woop Woop! Det er kjekt, ja å gjøre litt annet, og montering er gøy! Han en STORE kane (<—heter det det??) Ja sleden til Julenissen! Den er ganske stor, eg perlet den i vår og da viste eg den kun provisorisk montert, men eg tror nok at eg må til med litt limpistol. Følte ikkje den tålte så mye når eg bare klikket den sammen, men får sjekke det ut! Den skal jo tross alt fylles med masse gaver Ho Ho Ho

Vel vel, sånn utover det har eg planer om å montere opp utelysene på terrassen – Nye av året! Skal monteres på HEEELE terrassekanten! Jepp, intet mindre og det blir ganske mange meter…Er i grunnen litt heldig for vinden står ikkje inn på terrassen i dag, det blåser “Der nede” liksom så sånn sett skulle det går bra.
Håper bare det ikkje begynner å styrtregne mens eg er ute!

Tja, da er det bare å komme i gang, starter med å stryke!
Sov jo søren meg 8 t i natt også så det ble en mye senere start enn planlagt, men men

 

 

LAG DEN EN KOSELIG
SØNDAG DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg