“Henten fløten og kom her!”

 

Nå er det snart duket for fest! JORDBÆRFEST nærmere bestemt ♥ Kunne jo ikkje passet bedre nå enn ei real skål med Korona Bær *humrer* Selv om eg ikkje har plantet en hel åker ser det ut for at det kommer masse bær JuHuu Eg gleder meg, men eg dropper fløten da! Lettmelk og et strø med sukker om nødvendig er nok for meg, men du må jo gjerne komme på fest for det om 🙂

 

 

 

 

18.mai plantet eg 9 planter opp i her + 3 i ei enkel potte så det blir nok sikkert mer enn ei skål med bær 🙂
Satset på mye sol og varme så ordner nok det seg!

 

 

 

 

Siden eg nå er innom “Hagen” kan eg jo vise Sukkulenten vår! Den vokser som bare det og det popper stadig frem nye skudd både på denne morplantet og på alle avleggerne eg plantet i ei seperat krukke 🙂

Ok, nå svelget eg nettopp eg båtis så eg er klar for
kaffi og Sommerhytta, skal bare….først..

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg