Her er ditt neste Strikkeprosjekt!!??

Designet av  Natela Astakhova

 

WOOOW!!! Woop Woop!! Hekkan disse så jo fullstending hinsides herlige ut å strikke og det klirrer godt i mine pinner, hva med dine?? Dette blir skikkelig fargerikt og fresh nå utover mot vinteren ♥ HER INNE finner du orginalgarnet og som du ser er det TYYYNT, det åpner opp for en annen og nydelig mulighet! I LOVE IT ♥
Det betyr nemligen at du kan kose deg inne hos Holst Garn!! Du kan f.eks strikke de i NOBLE, KYST, TIDEVANN, og selvfølgelig kan du meske deg med SUPERSOFT ♥ Garantert at du også finner garn her hjemme
i butikkene som kan brukes, ja som f.eks Røros Lammull, en annen stor favoritt eg liker veldig godt. Men så er det noe med ALLE fargene og nyansene du får hos Holst og selvfølgelig en herlig pris. Med så drøyt garn er det nok ikkje sååå mye garn som går i disse lange hanskene, men siden det er masse farger vil du uansett trenge mange nøster! Da passer det med Holst Garn fordi der kan du nemligen også kjøpe garnet i 25 gr nøster 🙂

 

 

Designet av  Natela Astakhova

 

Strikkefastheten er 32 m/ 30 row så du må nok ned på pinnenummer 2,00 – 2,50 mm.
Som vanlig vil eg råde deg til å strikke en prøvelapp og denne prøvelappen bør være i en mønsterrapport
for at den skal bli mest mulig realistisk. KOS DEG sier eg bare!

 

FANTASY ARMWARMERS
Bildene over
One Size

 

JA, oppskriften er på engelsk, men her er jo akkurat det av lite betydning.
Du trenger kun å vite hvor mange masker og så følger du et diagram 🙂

 

* * * *

Deilig! Da er me neeesten klar for nok ei helg, men om eg starter den i dag eller i morgen vites ikkje ennå. Det står på hvor mye Ali har tenkt å jobbe i dag og hvor ødelagt han er haha Lite jobbing betyr at me tar helgehandelen og DA tjuvstarter eg helga 🙂 Men kjenner eg han rett så er han annige på både benkeplatene og veggplatene. Eg er ganske spent på hvordan de “betong”platene tar seg ut på veggen! Tror og håper det blir ganske fint ja,
litt mer i tvil på den benkeplata…

Ellers startet eg dagen med å bestille Sortbelte Drakten til Dib, jadda, her selger me skinner før bjørnen er skutt haha Selvfølgelig så kan det skje at han ikkje klarer graderingen, da kan drakten bare vente i skapet. MEN, om han nå klarer den (Som eg er ganske sikker på) så trenger han drakten rimelig kjapt fordi han stiller i Rogalands Mesterskapet rett etterpå og en ny drakt vil ikkje komme i tiden om eg venter med å bestille den til etter graderingen. Jepp, så da er den på vei *Stolt*. Tror muligens eg er litt mer nervøs enn Dib ang denne graderinga!

I dag MÅ eg ta tak i strikkepinnene og dra de med meg over alt, ja om genseren skal bli ferdig er det det eg må gjøre! Ble noen pinner i går, men alt for lite! *Sjerpings*

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂
100% Røykfri i 280 dager!

1 kommentar

Siste innlegg