Her trengs det tynne strikkepinner!

Designet av Irina Lebzina

 

Glad i pottel og dill? JAAA! Eg er, men eg har ikkje strømpepinner 1,5 mm! Det er jo nesten synåler jo, men akk det hadde vært gøy å prøvd en gang. Garnet er av typen Babyull, sånn ca 170 m pr 50 gr 🙂

 

 

Designet av Irina Lebzina

 

Selv om den er liten så er det ganske så for seg gjort! Designeren har flere skjønne figurere,
der i blant et lite Juletre HER (<—Gratis oppskrift)

 

SANTA TOY
Bildene over
Ca 11-12 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

En ting er sikkert, skal man få gjort noe så er det like greit å gjør det selv, ellers så tar ting veldig tid. Ikkje var det vanskelig heller, brukte sånn små spiker med sånn plastbøyle på. Tja, eg må virkelig se meg fornøyd med denne jobben 🙂 Nå gjenstår det å se hvor lenge det går før naboene kommer etter. Som regel så pynter de fleste kjøkkenvinduet 1. søndag i advent, men jammen meg pyntet leiligheten rett ved siden av oss vinduet i går! Garantert at hun så eg hadde tent lyset og bare følgte på 🙂 Koselig når det begynner å komme lys i vinduene etter hvert og ikkje minst ute. Eg har aldri begynt å pynte så tidlig før, men akk så kosleig å være i gang!

 

 

 

 

Har fått unnagjort en del i dag, fikk strøket alt eg hadde perlet, den store nissekona ligger i press og Julekransen er ferdig montert. Det neste nå blir å montere sleden til Julenissen. Det går helt fint å monteren den med klips metoden, men eg tror nok eg trør på med litt lim slik at det holder skikkelig 🙂 Når den er ferdig har eg faktisk planer om flere perlerier!! Ikkje store, men eg trenger en del 🙂

 

 

 

Ellers kan eg rapportere om party på terrassen hele dagen! Søren ikkje alltid de små krabatene forhold seg til smittervernsreglene, men sååå skjønne de er! Godt å vite at de sannsynligvis holder seg gode å mette.

Men nå? Ja eg skal bare slide meg bort på spisebordet og få tingene ferdig 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg