Herlig å gå på en deilig smell!

 

Nå er det seriøst lenge siden eg har gått på en deilig garnsmell, det “smakte” godt! Yes,
kjøpt og betalt av undertegnede og det gledes til nytt prosjekt!

 

 

 

 

SEEE PÅ DE FARGENE DA!!
Blir man ikkje glad av dette, ja da er det noe som ikkje stemmer *flirer* Nå gjelder det bare å holde seg å prøve
å få ferdig noe før eg starter! Trooor faktisk eg må kjøpe meg et par rundpinner også HAHA
Plutselig er det en fare for å være litt i manko på det området 🙂

 

 

 

 

Fra øyeblikket eg så Bykle Genseren visste eg at DEN måtte eg bare ha, helst i går! Tenkte først at eg trenger jo bare oppskriften for garn har eg jo…men så oppdager eg at det bruker divers garntyper (Garantert mest pga fargene) og da bare klikket eg hjem en garnpakke, prismessig var jaggu ikkje det så galt syns eg 🙂

 

 

 

 

Eneste som var når eg klikket hjem denne eska var at de var utsolgt for hvitt Alpakka Wool…Ville ikkje ha naturfarger for da blir genseren liksom varm i fargene så eg tok sjansen på fargen Kitt –
Den er i det minste kald og det så veldig greit ut, går for det.

Ønsker er jo at denne er ferdig til høsten for da vil eg tro det sikkert blir noen fjellturer og da er denne perfekt! Ikkje for tjukk og ikkje for tynn, men akkurat passe under turjakka 🙂 Nå gjenstår det å se hvor lenge
eg klarer holde meg før eg legger opp….!

 

 

 

HA EN FIN
STRIKKEKWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Den er bare nydelig❣️ Står på min ønske-liste også med plan for oppstart i ferien………om jeg klarer å holde meg så lenge😉

    2. Den der ska eg og strikke meg, men det blir til høsten. Glede meg til du starter med din🤩

    3. Sikler på denne jeg også, men må nok konstruere en selv, var ikke riktig str til meg der.
      Gleder meg til å se din.

Siste innlegg