Herlig Babyteppe – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Laura T Kelly

 

Et babyteppe helt i mi gate! Masse riller og muligheten til å bruke enten mange eller få farger 🙂 At det er benyttet Domino teknikk er jo bare et stort +! Dessuten er det jo også da et teppe som selv en nybegynner kan strikke,
ikkje vanskelig i det hele tatt 🙂 Garnet som er brukt er 100% ull med 100 m pr 50 gr,
da kan du bruke egentlig akkurat det garnmerket du vil 🙂

 

 

Designet av Laura T Kelly

 

GARTER RAINBOWS BABY BLANKET
Bildene over
Str 70 cm X 95 cm
Gratis Strikkeoppskrifter

 

 

* * * *

 

Er i grunnen bare kjapt innom fordi eg falt virkelig for dette herlige teppe! Et teppe til å bli glad av 🙂 Eg ruslet tidlig i seng, eller midt på dagen i dag og sov i over 3 t! Sippet litt kaffi da eg sto opp og tok meg en lang dusj. Nå har eg akkurat satt lasagnen i ovnen som Ali laget til tidligere, eg mekket litt salat. Dib er snart på vei hjem fra jobb og Amira kommer litt senere. Eg syns ikkje noe om Tv programmet i grunnen så eg skal fortsette på en serie eg
starta på nå i uka, husker ikkje helt hva den heter…? *Gullfisken slår til igjen*

Anyway, kos deg og nyt en fin kwell!

 

 

 

STRIKK OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimsitisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg