Herlig SommerStrikketøy – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Mari Linn Fredriksen

 

Sokker er jo aldeles perfekt å ha i veska nå i sommerhalvåret. Strikketøyet blir aldri for stort å ha med seg rundt over alt og til høsten har man mange sokker ferdig til bruk 🙂 Sokker kan man overhode aldri få for mye av og min sokkeskuff trenger som alltid en oppgradering, men NÅR??

Eg lagrer i vei på flotte oppskrifter og garn ligger lainet opp på hyllene i kilovis så det er ikkje det det står på,
eg må rett og slett bare få “ånnå øve meg” som me sier her i Stavanger 🙂

Husk at selv om det ser litt vanskelig ut så er det som regel mye enklere enn du tror!

 

MAGICAL LEAF SOCKS
Bildet over
Small, Medium og Large

 

 

 

Designet av Mari Linn Fredriksen

 

AMELIA SOKKER
Str Dame

 

* * * *

 

Off, ja i dag syns eg det har vært varm selv om det blåser! Det har vært over 20 gr så i da trakk eg ut ledningen på ovn nr 2 her i heimen og de kommer ikkje på igjen før det igjen blir kaldt ute! Selv om me ikkje hadde planer om å handle i dag havnet me virkelig på kjøret! Eg skulle bare ned på apoteket å kjøpe noe vitaminer og før eg gikk sjekket eg den der “MatTilbud” appen og så at Joker hadde pizza til 10 kr! Tenkte kjapt at det kunne bli en kjapp løsning i dag, ergo ble også Ali med ut. Det viste seg at de hadde ganske mange aktuelle 10 kr tilbud på Joker så ja, det ble nesten en skikkelig handel. Siden me likevel skulle ned til senteret ble det en tur inn på Rema først og der hadde de masse 50% tilbud! Da er det bare å fylle fryseren 🙂 Mens eg gikk på apoteket gikk Ali på Kiwi og jammen meg var det ikkje vanvittig med tilbud der også! Så nå er fryseren fylt opp med all mass av kyllingprodukter, kjøttdeig og masse ost! Vel, me dro med oss flere varer enn hva me gjør til en vanlig helgehandel og det til en brøkdel av prisen! Sånt er gøy!

Vurderte en kwil i ettermiddag, men siden eg skulle kjøre Dib på trening var det lite vits,
eller han kjørte seg selv da og nå kjører han jo akkurat som alle andre omtrent 🙂
Tror og håper det sertifikatet hans kommer til å gå som en lek 🙂

Ikkje en eneste maske har eg strikket i dag så eg har litt å ta igjen nå i kwell,
så ja, det er best å bare komme i gang!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN 
VELFORTJENT
SKJØNN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg