Høsten skal være Myk og Koselig

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

“Vinden uler rundt husveggene og regnet pisker på vinduene, du kryper godt opp i sofakroken, trekker genserermene godt ned på hendene og drar teppet opp til haka og bare nyter”

Da mangler du kun det perfekte strikketøyet som du kan kose deg med utover høsten og for meg er det inkl deilig alpakka garn ♥ Dale Garn har fått et nytt garn denne høsten og det høres jo helt magisk ut; ALPAKKA FORTE CLASSIC, kall det gjerne “storebroren” til Alpakka Forte, litt tjukkere, men akkurat like herlig og mykt ♥

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Alpakka Forte Classic får du i 14 deilige farger så velge en kombinasjon du vet du kommer til å elske!

 

SOLVEIG GENSER
Bildene over
Fra 87 cm til 131 cm i overvidde
Gratis og norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Eg er jo allerede i gang med mitt høstprosjekt og eg har planer om å få den fort ferdig! Ville jo hatt den på meg med en gang, men først skal eg kose meg med en masse riller 🙂 Kombinasjonen Erle og Alpakka Forte er bare helt ubeskrivelig! Ahaa det er så mykt og deilig og eg syns ikkje det stikker 🙂 Stort +!
Gleder meg til å pakke meg inn om et par uker ca.

 

 

 

Valget mitt falt på den enkleste av de enkle, nemligen MACEY RILLEGENSER,  men siden eg er så glad i rillestrikk måtte det bare bli denne + at eg likte godt den halstuben til å stappe haken(e) ned i hehe Skal bli spennende å se om eg vil trives i fargen eg har valgt! Er jo som sagt ikkje helt “Min” farge,
men enn så lenge liker eg den veldig godt 🙂

Dagen i dag har virkelig vært treg. Bortsett fra at eg har hengt opp et par maskiner med klær har eg sovet i nesten 3 timer! Av den grunn håper eg kwellen blir produktiv og at ryggstykket vokser betraktelig 🙂
Fredag i morgen og det skal absolutt bli herlig med helg.

 

 

 

HA EN FLOTTERS KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg