Høstens Drømmeprosjekt – Strikkeoppskrift + Tidenes Nyhet!

Designet av Kino Knits / Knit Picks

 

Dette er jo virkelig et prosjekt du kan kose deg med utover vinteren, ikkje det? Lappeteppe – Finnes vel nesten ikkje noe som er bedre å strikke på? Det er bare å bunkre opp med et par garnposer bakom sofaen eller go`stolen og gjøre seg klar 🙂 Litt mørke ettermiddager og kvelder med masse tente lys, en stor kopp med god te
(eller annet godt) krype godt inn i sofakroken og bare nyte tilværelsen og kose seg ♥

 

 

 

Designet av Kino Knits / Knit Picks

 

Orginalt strikkes teppet i Dette Garnet som er et 100% Merino garn, dvs at du også helt fint kan strikke teppet i Merino Ex Fine, da sparer du ganske mange kroner i tillegg 🙂 Personlig så hadde eg valgt “vanlig” ullgarn,
vil tro at det holder seg penere over tid, men igjen: Smak og behag 🙂

 

 

 

Designet av Kino Knits / Knit Picks

 

Strikkelapper er alltid kjekt og akkurat lapper som dette har eg ikkje vært bort i før. Du kan velge om du vil montere etter hvert (plukke opp masker fra lappene og strikke en ny lapp) eller strikke en og en lapp og montere til slutt.
Er du en som strikker litt over alt er det gjerne best å montere til slutt?
Kan jo bli “slitsomt” å dra rundt på et stort teppe etter hvert 🙂

 

RAINFLAKE THROW
Bildene over
Klikk deg inn på linken 2 linjer over, velg alternativ 2 om du kun vil kjøpe oppskriften på dette teppet.
Da vil du kunne laste den ned med en gang 🙂

 

 

* * * *

 

 

Men du!?? Ahaa TIDENES NYHET nå til høsten!! Eg har i laaange tider, ja faktisk i 2-3 år nå irritert meg grønn på Sparkjøp!! De har i alle sin tid vært Nr 1 på kule flanellpysjer, men det er virkelig lenge siden eg gikk bananas!!
I dag svippet eg innom bare for å sjekke om det var kommet noe nytt! Åååå du HILDRANDRE du!!
Der hadde de jaggu meg fått inn TIDENES PYSJ!! Bare nevner det!! Før eg helt visste hva eg gjorde hadde eg klikket/betalt for 2 stk!! JuHuuu Sjekk da!!


PYSJ MED SAUER/LAM!! Hva gjør sauen? Jo den STRIKKER!! Helt fantastisk spør du meg! Trenger du en ny pysj? Vel, da er det bare å komme seg INN HER før de blir utsolgt 🙂 Den var faktisk rimelig og!
Det er neeesten så eg vurdere et par til *ler*

Jaja vel vitende om at tidenes pysjamaser er på vei i posten kan eg slappe av!! Det er fredag og eg har sovet RÆVA i natt! Kun 5 t + eg har vært våken hele 3 ganger! Eg vurderer seriøst en madrass på terrassen,
bedre å sove til fuglekvitter enn znorking hehe Blir nok til at eg må ødelegge fredagen med ein kwil…
Jaja sånn må det bli om kvelden skal bli noenlunde bra 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT
FREDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg